Od juna kampanja TONS-a Novi Sad za tri dana
Turistička organizacija Novog Sada (TONS) početkom juna pokrenuće novu promotivnu kampanju „Novi Sad za tri dana”, tokom koje će svakog četvrtka na društvenim mrežama objavljivati predloge za obilaske Novog Sada, i to za 52 vikenda.
Svi turisti će tokom takve jedinstvene posete, koju će tokom kampanje TONS promovisati, moći da upoznaju razne izletničke pravce. Između ostalog, strogi centar grada, Frušku goru, Sremske Karlovce i druga mesta u okolini, salaše na bačkoj strani, neke od tačaka na Dunavu i druge lepote i atrakcije grada. Moći će i da upoznaju multikulturalnost i iskuse srdačnost sugrađana, po kojoj je Srpska Atina i karakteristična.
Stoga su iz TONS-a pozvali sve hotelijere u gradu koji su voljni da obezbede uslugu po principu „platiš dve noći, a boraviš tri”. Svoje ponude mogu im poslati do 25. maja, a sve informacije mogu se dobiti na sajtu www.novisad.travel.
– Mi ćemo ponudu inkorporirati u naše promocije da bismo na taj način privukli što veći broj, pre svega domaćih turista, koji su u prethodnom periodu, po podacima koje imamo, činili trećinu ukupnog broja posetilaca – objasnila je za „Dnevnik” analitičarka za promociju turističke ponude Tihana Putin. – Po nekim informacijama s brojnih vebinara, kojima smo prisustvovali u prethodnom periodu, osim domaćih turista, očekujemo i one koji će moći da dođu sopstvenim prevozom ili nekim kraćim letom do Novog Sada.
U TONS-u ističu da su tokom vanrednog stanja putem društvenih mreža dobili mnoštvo poruka od domaćih i stranih turista, koji su isticali da jedva čekaju da se vrate u grad iz kojeg su poneli samo lepe uspomene. Od početka meseca do 15. maja TONS je evidentirao 300.000 dinara od uplate boravišne takse, što, kako je istakla Tihana Putin, govori u prilog činjenici da se i smeštajni kapaciteti lagano ponovo „pune”.
Kampanja „Novi Sad za tri dana” upotpuniće promociju turističkih sadržaja i priča o Petrovaradinskoj tvrđavi, znamenitim ženama i arhitekturi grada, koje je TONS tokom vanrednog stanja plasirao putem društvenih mreža, a koje i dalje mogu da se čitaju. Osim toga, na blogu na njihovom sajtu biće plasirane i priče o turizmu i kulturi.
– Za sada se turisti, a naročito domaći, nakon pokretanja sistema vaučera i nakon naše promotivne kampanje iz perioda vanrednog stanja, lagano vraćaju u naš grad, a posebno poseti salašima, vinarijama, Fruškoj gori i Petrovaradinskoj tvrđavi – kazala je Tihana Putin. – Turizam je, nažalost, na svetskom nivou pretrpeo ogromne štete jer su stala sva domaća i međunarodna kretanja. Svakako da je i turistička privreda u Novom Sadu i Srbiji pretrpela štetu. Po podacima Republičkog zavoda za statistiku ,za prva dva meseca ove godine zabeležili smo rast kako broja noćenja tako i broja dolazaka turista, što domaćih, što stranih. Konkretno, ostvareno je više od 40.000 noćenja i preko 21.000 dolazaka i domaćih i stranih turista. To je u odnosu na isti period prethodne godine povećanje od 15, 7 odsto. Kada je reč o noćenju, povećanje je u odnosu na prethodnu godinu bilo 4,4 odsto.
V. Bijelić