Kamata stornirana za 2.927 dužnika Informatike
U JKP „Informatika” zadovoljni su procentom naplativosti obaveza građana za komunalno-stambene usluge. To je osnovni zaključak nadležnih u tom preduzeću prilikom godišnjeg preseka poslovanja.
„Naplativost je konstantna i na mesečnom nivou dostiže šezdesetak procenata, dok je na godišnjem nivou znatno veća, pa se procenat kreće oko 90 odsto“, ističe generalni direktor „Informatike” Nenad Barac, naglašavajući da je reč o veoma dobrom proseku ako se u obzir uzme ukupno materijalno-finasijsko stanje građana.
Svesni upravo te činjenice, Barac napominje da je „Informatika”, u želji da pomogne sugrađanima, uputila početkom godine predlog odluke o otpisu kamate Skupštini grada Novog Sada. Nadzorni odbori gradskih javnih komunalnih preduzeća doneli su odluku o odobravanju otpisa pripadajuće kamate, zaključno s danom isplate glavnice, korisnicima komunalnih usluga koji svoje obaveze izmiruju putem objedinjene naplate.
„Reč je o neizmirenim potraživanjima za usluge od 1. januara 2008. do 31. marta 2017. godine, pod uslovom da glavnicu neizmirenog potraživanja isplate u celosti i troškove prinudne naplate najkasnije do 30. novembra ove godine. Takođe je odobreno i zaključenje sporazuma o izmirenju glavnice neizmirenog potraživanja u celosti i troškova prinudne naplate s JKP „Informatika”. Za sada je odziv zadovoljavajući pa i ovom prilikom apelujemo na sugrađane da, ukoliko nisu izmirili dugovanja, provere svoje račune i strukturu duga. Ne bi trebalo da čekaju poslednji čas jer nakon predviđenog roka za izmirenje dugovanja JKP „Informatika” više neće moći da čini ustupke kada je otpis kamate u pitanju“, kaže Barac, dodajući da akcija teče odlično i da od njenog početka broj obveznika kojima je stornirana kamata iznosi 2.927.
Šalter-sala za reklamacije
Organizatorka poslova iz Službe za investicije, komercijalne poslove i marketing Mirjana Beronja ističe da je „Informatika”, u nameri da smanji očekivane gužve na blagajni na Bulevaru cara Lazara, izašla u susret sugrađanima razdvojivši šaltere za reklamacije i informacije, te dodatno u postojećem prostoru otvorila šalter-salu za reklamacije.
„Sala za reklamacije nudi mogućnost provere računa, provere stanja duga, reklamaciju računa, a korisnicima je omogućeno da potpišu sporazum o isplati duga na rate, shodno odluci Skupštine grada“, ističe Mirjana Beronja.
„Kada je reč o starim naplatnim mestima, ona služe za plaćanje računa u celosti, dok u šalter-sali za reklamacije korisnici mogu dobiti pripremu računa ukoliko iznos plaćaju delimično.“
Što se optičkih i građevinsko-montažnih radova tiče, sve teče planiranom dinamikom.
„Završeni su radovi na povezivanju predškolske ustanove i mesne zajednice na Adicama, osnovne škole na Klisi, kao i deo radova u Petrovaradinu“, kaže Barac.
„U toku su pripreme radova za povezivanje baznih stanica za mobilne operatere „Telenor” i VIP, koji se finansiraju sopstvenim novcem.“
Naš sagovornik kaže da se nastavljaju i aktivnosti u vezi s izgradnjom i održavanjem sistema video-nadzora „Novi Sad bezbedan grad”, koji obuhvataju izradu projektno-tehničke dokumentacije i radove na postavljanju i puštanju u rad video-nadzora na raskrsnicama, javnim površinama i objektima od značaja u skladu s Planom investicionih aktivnosti JKP „Informatika”.
„Posebno ističemo završetak izrade projektno-tehničke dokumentacije za video-nadzor podgrađa Petrovaradinske tvrđave. Njegovim postavljanjem u tom posebno važnom delu Novog Sada bezbednost će biti podignuta na viši nivo, što je svakako osnovni cilj projekta „Novi Sad bezbedan grad”“, kaže Barac.
S. Savić