JKP „ČISTOĆA” ANGAŽUJE PRIVATNO OBEZBEĐENJE Za čuvanje opreme i objekata namenjeno 35 MILIONA DINARA
Obezbeđivanje imovine i objekata koštaće JKP „Čistoća” 35 miliona dinara, bez PDV-a, na godišnjem nivou, odnosno to je procenjena vrednost nedavno raspisane javne nabavke.
Komunalno preduzeće ovog puta angažuje privatno obezbeđenje da čuva Gradsku deponiju, kao i sedište preduzeća na Sentandrejskom putu, i to 24 časa dnevno tokom cele godine.
Kako se iz tenderske dokumentacije može primetiti „Čistoći” će, kao i ranijih godina, biti potrebno 29 radnika, koji će biti angažovani okvirno 61.560 sati godišnje. Obezbeđenje će obilaziti i štititi ulaze, upravne zgrade, magacine, radionice, različitu opremu i zaposlene, a po potrebi i mehanizaciju na terenu. Odabrane firme će na zahtev „Čistoće” o svom trošku, kada i ako to bude potrebno, morati da postave sistem za elektronsku verifikaciju pripadnika obezbeđenja, koji će između ostalog pratiti njihove aktivnosti. Osim toga, kako je navedeno, ukoliko to od njih bude zahtevano moraće da na objektima komunalnog preduzeća postave opremu za detekciju pokreta, a na „Deponiji” i da koriste termovizijsku kameru za osmatranje.
Imajući u vidu da je reč o uslugama čiji obim nije moguće precizno utvrditi, ugovor za fizičko i tehničko obezbeđenje imovine i objekata gradske „Čistoće“ biće zaključen na procenjen iznos javne nabavke, 35 miliona dinara, s tim da je plaćanje predviđeno po obavljenom poslu. Stvaran, odnsono, kako je objašnjeno, realizovan obim usluga (radnih sati) biće definisan u skladu s potrebama komunalnog preduzeća, do, ugovorene vrednosti.
Nije zgoreg napomenuti da je gradska „Čistoća“ ranijih godina sarađivala s firmama „Ipon bezbednost” i „G4S secure solutions”, i angažovala ih između ostalog i za čuvanje komunalne opreme.
Ponude na tender podnose se do 3. novembra, nakon čega će rukovodstvo javno komunalnog preduzeća doneti odluku o dodeli ugovora ili pak obustavi postupka.
J. Vukašinović