Otvorena „Promenada” - novi raj za šoping
NOVI SAD: Novi tržni centar „Promenada” otvoren je na Bulevaru oslobođenja 119 nakon više od godinu, koliko je trajala intenzivna izgradnja.
Više od 160 modnih brendova otvorilo je svoje butike u objektu, a neki od njih prvi put su se našli na novosadskom tržištu, ali i na srpskom. Neki od zakupaca će svoja vrata otvoriti uskoro. Novootvreni šoping -centar se prostire na 150.000 kvadrata i u njegovu izgradnju je uloženo više od 128 miliona evra. Po rečima menayera šoping-centra „Promenada” Borisa Stevovića, to je jedan od najznačajnijih dodataka bogatom portfoliju kompanije Nepi Rockcastle.
Omogućili smo građanima Novog Sada da uživaju u novom iskustvu kupovine i fenomenalnim popustima, koje „Promenada” upravo danas donosi gradu, a održali smo i svoje obećanje da će šoping-centar biti otvoren 15. novembra, kazao je Boris Stevović na konferenciji za novinare povodom otvaranja, i dodao da će se kroz nekoliko nedelja upaliti i novogodišnja svetla na tržnom centru, čime će započeti serija dešavanja namenjenih svim građanima.
Stevović je na pitanja novinara o problemima s podzemnim vodama i o tome da li imaju dozvolu vatrogasnih inspektora za rad, kazao da imaju dozvolu za probni rad te da će u narednom periodu dobiti sve finalne neophodne papire. Kako kaže, objekat ispunjava sve uslove, ima saglasnost i potpuno je bezbedan. On je dodao da je „Promenada” otvorena u skladu sa zakonskom regulativom, te da će sarađivati s gradskim institucijama da bi se pronašlo tehničko rešenje za probleme s podzemnim vodama.
Lizing menadžerka u kompaniji Nepi Rockcastle Aleksandra Zdravković kazala je da su koncepti svih radnji urađeni po poslednjim standardima, te da nije iznenađenje što i u Novom Sadu danas možemo da ih vidimo istog izgleda kao i u svetskim i evropskim gradovima.
Gradeći „Promenadu”, smatrali smo da je naš glavni zadatak da ljudima omogućimo da na jednom mestu ostvare sve svoje potrebe, najpre da im uštedimo vreme pa da, kada dođu ovde, zadovolje sve svoje potrebe, a onda se opuste i uživaju, rekla je Aleksandra Zdravković.
Na četiri nivoa šoping-centar nudi bogatu ponudu modnih brendova, a osim toga, vrata je otvorio i supermarket „Univereksport”, koji se prostire na 3.300 kvadrata.
Novosađani će u „Promenadi” moći da koriste i brojne uslužne servise, poput hemijskog čišćenja, telekom operatera, bjuti salona i drugih.
Tu je i široka ponuda zabavnih sadržaja, koji se, zajedno s ugostiteljskim objektima, nalaze na drugom spratu.
U šoping -centru su i brojni kafići i restorani, food corner, veliki bioskop „Cineplexx Promenada”, dečja igraonica i teretana na više od 800 kvadrata, koja će imati i dodatne sadržaje, poput saune.
Iz kompanije Nepi Rockcastle poručuju da je otvaranje novog šoping-centra donelo i oko 1.500 novih radnih mesta, te da je dizajn „Promenade” jedinstven po mnogo čemu. Kako kažu, šoping-centar je projektovan tako da dopušta ulazak velike količine prirodnog svetla, a specifično je i to da su u okviru dvorišnog prostora izbetonirana i tri košarkaška terena, a posetioci će moći da izađu i na dve prostrane terase.
Tržni centar ima kapacitet od 1.500 parking-mesta, uključujući i specijalna za porodice s malom decom. Specifično je i to što „Promenada” ima i Baby room, specijalno opremljenu prostoriju za presvlačenje i dojenje beba.
V. Bijelić