Aplikaciju „Sredi me” koristi devet novosadskih salona lepote
Pomoću mnogobrojnih tehnoloških inovacija, uobičajene aktivnosti postale su jednostavnije i lakše, a od 2017. godine Novosađani imaju i mogućnost pronalaska salona lepote i zakazivanja termina samo jednim klikom preko „SrediMe” aplikacije.
Pomoću te besplatne android aplikacije, koja se može naći u „Google Play” prodavnici, Novosađani imaju priliku da izaberu uslugu koja im je potrebna, ali i da vide cenu, slobodne termine i iskustva prethodnih klijenata.
Servis i sajt „SrediMe” https://www.sredime.rs/ je pokrenut u novembru 2016. godine, a proces pripreme i realizacije trajao je oko dve godine. Jedna od osnivača „SrediMe” aplikacije Ivana Zirojević iz Beograda za „Dnevnik” navodi da joj je ideja o pomenutoj aplikaciji pala na pamet dok je u prevelikoj gužvi na poslu trošila dodatno vreme na pronalazak salona i slobodnih termina. Tada je njoj i njenom poslovnom i životnom partneru Vladanu sinula ideja da biznis-model koji su već razradili kroz „Donesi.com” aplikaciju primene i na novo tržište i prilagode ga brojnim salonima lepote.
– „SrediMe” aplikacija funkcioniše tako što, pre svega, rešava osnovni problem nas, kupaca – lako pronalaženje salona u željenim terminima – i omogućuje da upoznamo nove salone u željenoj oblasti, da pratimo tokove i trendove u industriji lepote – kaže Ivana. – Ta aplikacija omogućava i salonima da svoje kalendare održavaju brže i lakše, a samim tim i ažurnije. Na taj način, u salonima ne dolazi do pogrešno zakazanih termina, preklapanja zakazivanja ili praznih termina.
Iako postoji veliko interesovanje sugrađana za zakazivanje tretmana na taj način, za sada se u aplikaciji „SrediMe” uključilo samo devet novosadskih salona lepote. Kako ističe Ivana Zirojević, Novi Sad je sada treći po broju zakazivanja, iza Beograda i Niša, a s obzirom na broj i strukturu stanovništva, oni, kako kaže, očekuju da će Novi Sad već sledeće godine biti na drugom mestu.
– Mnogi vlasnici novosadskih salona su tradicionalisti i smatraju da je za beleženje zakazivanja dovoljno koristiti svesku, a da se novi kupci dobijaju isključivo štampanim oglasima – zaključuje Ivana. – To je svakako u redu jer su na to navikli i to im je do sada pouzdano radilo, ali mi se trudimo da im predstavimo prednosti novih tehnologija, tržište 21. veka, gde se isti i bolji rezultati dobijaju brže i lakše. Korisnici su već navikli da su saloni na „SrediMe” inicijalno provereni i da rade legalno jer svaki salon posetimo i fotografišemo. Osim toga, i utisci klijenata su originalni jer mogu da ih ostave samo posetioci salona koji su preko „SrediMe” zakazali i zaista bili u konkretnom salonu.
Ivana Zirojević za naš list navodi da se često dešava da korisnici iz Novog Sada zakazuju neke specifične usluge u Beogradu, iako slični saloni postoje i u Novom Sadu, ali nisu na aplikaciji. Ona ističe da se Novosađani posebno ističu po zakazivanju velnes tretmana tela i masaža, a veoma popularne su i usluge laserske epilacije i depilacije. Zatim po interesovanju dolaze standardne usluge namenjene uglavnom damama – nijansiranje kose, šišanje, feniranje, a potom sređivanje obrva, tretmani lica i nadogradnja noktiju. Naša sagovornica otkriva da je interesantno to što se u Novom Sadu muško šišanje zakazuje mnogo češće nego u drugim gradovima koje pokrivaju.
K. Ivković Ivandekić