Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Novi Sad
  • Bačka Palanka
  • Bačka Topola
  • Bečej
  • Beograd
  • Inđija
  • Kragujevac
  • Leskovac
  • Niš
  • Pančevo
  • Ruma
  • Sombor
  • Stara Pazova
  • Subotica
  • Vršac
  • Zrenjanin

Čuvena Rejčl

DŽENIFER ANISTON OTKRILA TAJNU SVOJE SAVRŠENE KOSE! Prirodni sastojci i JEDAN PROIZVOD koji čini čuda (FOTO; VIDEO)

14.02.2025. 17:18 17:38
Piše:
Izvor:
plantbased.telegraf.rs
рејчел
Foto: Instagram/printskrin

Dženifer Aniston je postala sinonim za šarm, eleganciju i neodoljiv stil, i to ne samo kroz ulogu Rejčl Grin u kultnoj seriji Prijatelji.

Njena karakteristična frizura, koja je postala trend svih 90-ih i njen neponovljiv duh učinili su je ikonom pop kulture, a svi smo želeli da imamo bar delić njenog prepoznatljivog stila. Osim što je osvojila srca gledalaca širom sveta, Dženifer je sada odlučila da nas zadivi i nečim još važnijim - uvela nas je u svet lepote, tačnije u prirodni svet nege kose, kroz svoj brend LolaVie.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by LolaVie (@lolavie)

 

Nostalgija za 90-im godinama se vraća, a Dženifer se, nakon okupljanja glumačke ekipe iz Prijatelja, odlučila da iskoristi sve to oduševljenje i učini još jedan korak ka održivosti u industriji lepote. Brend LolaVie je lansirala kao potpuno vegansku i ’cruelty-free’, nudeći proizvode koji će zadovoljiti potrebe onih koji žele da postignu poznatu "Rejčl" frizuru, ali bez ikakvih kompromisa kada su u pitanju životna sredina i prava životinja.

Nauka i priroda u službi nege kose

Dženifer Aniston, poznata kao glumica, producentkinja i preduzetnica, takođe je strastvena prema medicinskim časopisima, tehnološkom napretku i inovacijama u zdravlju i lepoti. Njena vizija za brend LolaVie je kombinovanje najboljeg od nauke i prirode. Nakon pet godina istraživanja i razvoja, Aniston je stvorila proizvode koji koriste samo organske, biljnih porekla sastojke, a prvi među njima je Glossing Detangler. Ovaj lagani sprej za negu kose omogućava lako raspetljavanje i daje prirodan sjaj, sve uz pomoć prirodnih ekstrakata kao što su limunov ekstrakt, 'super fruit' kompleks, čia semena i biljnih ceramida. Proizvod ne samo da olakšava svakodnevnu negu kose, već doprinosi i očuvanju njenog zdravlja.

Novi brend Dženifer Aniston planira mnoštvo inovacija

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by LolaVie (@lolavie)

Brend LolaVie, međutim, ne staje na samo jednom proizvodu. Planovi su da se linija širi s novim proizvodima koji će nastaviti da koriste prirodne sastojke uz najnoviju naučnu tehnologiju za negu kose. Svaka inovacija u ovoj liniji usmerena je ka pružanju najboljih rezultata, bez korišćenja štetnih hemikalija, parabena ili testiranja na životinjama.

Dženifer stavlja u fokus i brigu o planeti

Ono što je posebno kod ove marke je i njen fokus na održivost. LolaVie koristi recikliranu ambalažu i bambusovu esenciju umesto uobičajene deionizovane vode, čime dodatno doprinosi zaštiti planete. S obzirom na to da sve više brendova u industriji lepote prihvata odgovornost prema životnoj sredini, LolaVie se pojavljuje kao lider u promovisanju veganskih, cruelty-free proizvoda koji su dobri ne samo za vašu kosu, već i za čitavu planetu.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by LolaVie (@lolavie)

Aniston se pridružuje sve većem broju slavnih ličnosti koje ulaze u svet održivih i veganskih proizvoda. Njena linija se pridružuje onima kao što su Prijanka Čopra Džonas sa svojom markom Anomaly, kao i Džonatan Van Nes koji je u saradnji sa biotehničkom kompanijom Amyris lansirao JVN Hair. Ove brendove karakteriše sličan pristup - cruelty-free proizvodi, poštovanje životinja, održivost i korišćenje prirodnih sastojaka.

Ali Dženifer nije jedina koja čini korak ka održivosti u industriji lepote - sve više fast food restorana širi svoju ponudu sa plant-based opcijama, što govori o rastućem interesovanju za vegansku ishranu. Među njima možemo pronaći i Starbaks i Burger King, dobro poznate lance brze hrane u svetu.

Zbog ovih koraka koje preduzimaju poznate ličnosti i brendovi, jasno je da se industrija lepote i hrane menja na bolje. Održivost, veganstvo i briga o životnoj sredini postaju sastavni deo svakodnevnog života, a mi kao potrošači imamo mogućnost da podržimo ove promene.

plantbased.telegraf.rs

Izvor:
plantbased.telegraf.rs
Piše:
Pošaljite komentar