Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Novi Sad
  • Bačka Palanka
  • Bačka Topola
  • Bečej
  • Beograd
  • Inđija
  • Kragujevac
  • Leskovac
  • Niš
  • Pančevo
  • Ruma
  • Sombor
  • Stara Pazova
  • Subotica
  • Vršac
  • Zrenjanin

okoTVoko Instagram kao naslednik televizora

24.06.2023. 16:20 16:22
Piše:
Foto: Aleksandar Filipović foto: Dnevnik.rs

Društvena mreža postaje sve više sredstvo za reklamiranje medijskih sadržaja. Kolumna „Oko TV oko” je čitana i prodavanija ako administratori Dnevnikovog TV magazina postave dobar stori. Emisije „Subotom sa Sašom” i „Čuvar noći” postaju slušanije ako ih najavimo, postavimo kao video ili podelimo link. To je najbolje shvatila Snežana Dakić, koja svoje emisije sa Hajp televizije postavlja na storije i video postove.

Njena emisija „Male stvare”, otvara zanimljive teme: kome se toleriše prevara, da li žena mora da ti jede džigericu, kako prepoznati psihopatiju, kakav je život samohranih majki... Snežana je dosta tražila pravi momenat da pronađe sebe. Okušala se posle gašenja BK televizije na Pinku, Ženskoj TV, a sad i na Hajpu i shvatila je da su u trendu bitne mreže. Dakle, televizija je samo mesto gde se snima emisija, a ona ih širi putem društvenih mreža i Jutjuba i to uspešno.

U tome je uspešan i Milan Kalinić, jer je njegovu emisiju „Preživeli” sa Sekom Aleksić pogledalo skoro 300.000 ljudi. I novinar Milan Nikolić vešt je sa društvenim mrežama, a trenutno radi emisiju „Tabu” na televiziji Insajder. Mnogo gostuje na drugim televizijama i sve uspešno postavlja na društvenim mrežama. Kad pomislim da je to onaj smotani sociolog sa TV Košave, koji je u mene gledao kao boga kad sam gostovao, moram da kažem da je Milan postao opasan televizijski mačo frajer. Da se sjajno snalazi u svakoj debatnoj emisiji gde ga pozovu i da on pravi odličnu emisiju u kojoj otvara važne teme: „Kič i masovni ukus”,  „Lažni stručnjaci i paranauka”, „Anonimna mržnja”, „Femicid i mizogena kultura”, „Ejdžizam”, „Da li čega ima u elitnoj prosituciji”... Emisija „U krugu porodice” je novi format televizije Insajder, koju vodi bračni par Jelena i Aleksandar Gajšek. Gosti su im jaki: Branka Pujić i Dragan Gagi Jovanović, Lana Adžić i Tanja Bošković, Milica i  Ivan Zarić, Katarina i Milan Gromilić. Tako se, eto, novinari stare garde prilagođavaju novim vremenima i prave sjajne emisije.

Ima nas koji ne sečemo vene na Teu Tairović i ne bismo išli na koncert na Tašmajdan i ima nas koji ne volimo Maju Berović, nego smo odrasli na Đorđu Balaševiću, Terezi Kesoviji i Arsenu Dediću, Bebi Dol. Da bi mogli da zadovoljimo svoj televizijski ukus moramo da gledamo drugačije televizijske emisije od kojih možemo nešto i da naučimo. Sećam se samo jedne situacije - Snežana Dakić je stavila sliku sa dodele TV nagrada od pre dve decenije. Tagovala je Boška Jakovljevića, Aleksandru Jeftanović, Tanju Vojtehovski, Sanju Marinković, Vesnu Dedić, Žiku Nikolića, Natašu Miljković, Maju Japundžu, mene... Kakva crna Jeca, Ceca, Neda da me taguju?! Sneki je bila zakon kada su u pitanju „vatre” i lajkovi. Tagovan sam sa kolegama sa kojima sam započeo novi milenijum i kada se znalo i šta su televizija i šta su jaki autori. Iako imam zatvoren profil to je prvi put da mi je 50 ljudi tražilo da budu moji pratioci. Snežana je tagovala i sve ostale kolege. To je samo dokaz koliko su neka lica ostavila duboki trag u odrastanju nekih generacija i koliko je bitno da se ta TV lica oglašavaju i na novim platformama.

Televizija više nije što je bila. Bitan je trending. Bitna je gledanost Jutjub kanala i imidž. Koliko se voditelju veruje. Voji Nedeljkoviću se verovalo i kad je radio i 3K Dur i Zvezde Granda. I nikad mu ništa niko nije zamerio. Jer, jednostavno, Voja je profesionalac starog kova. Zato je bilo i lepo ponovo videti kolegu Aleksandra Timofejeva u emisiji „Presija” na RTV-u, koji je na krajnje zanimljiv način pričao o tome šta smo sve prošli u političkom novinarstvu kroz ovih trideset godina. Aleksandar Timofejev je rodom iz Kikinde i samo je jedan Lala i direktor Studija B, kojeg su svi cenili kao profesionalca, mogao na pravi i smiren način da objasni šta nam se danas dešava i na ulicama i u medijima. To nam treba za početak - da naučimo lekciju svega ovoga što smo prošli za ovih trideset godina, a prvi uslov je verovati profesionalcima u medijima i oni su stara škola. Amin.

Aleksandar Filipović

Piše:
Pošaljite komentar