Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Novi Sad
  • Bačka Palanka
  • Bačka Topola
  • Bečej
  • Beograd
  • Inđija
  • Kragujevac
  • Leskovac
  • Niš
  • Pančevo
  • Ruma
  • Sombor
  • Stara Pazova
  • Subotica
  • Vršac
  • Zrenjanin

UBS: Banke nikada SMS-om ne traže lične podatke, to je "fišing"

26.03.2020. 15:49 15:51
Piše:
Foto: pixabay.com

BEOGRAD: Udruženje banaka Srbije (UBS) saopštilo je da je jedan broj građana dobio SMS poruku u kojoj se od njih traže lični podaci, poput broja računa u banci, te da je reč o prevari, odnosno, takozvanoj "fišing" kampanji.

Udruženje banaka Srbije želi da upozori građane da se, u situaciji u kojoj se svi borimo da normalno funkcioniše život u Srbiji, uključujući i finansijske usluge, pojavljuju i oni koji ovo stanje pokušavaju da iskoriste za prevaru. Naime, jedan broj građana dobio je SMS poruku u kojoj se od njih, kao klijenata banke, traže lični podaci, jedinstveni matični broj građanina, broj računa, PIN i slično.

Skrećemo pažnju da je reč o prevari, odnosno takozvanoj fišing kampanji, upozoravaju iz UBS.

Banke će, kada je reč o isplati penzija, kontaktirati klijente, što može da podrazumeva i komunikaciju putem SMS poruka. Ali u toj komunikaciji banke nikada neće tražiti pomenute lične podatke, kao što su JMBG ili PIN kod, objašnjavaju u Udruženju banaka.

Mole građane da obrate pažnju, da pre svega provere ko je pošiljalac poruke, a da u svakom slučaju, kako poručuju, čuvaju pažljivo svoje lične podatke, kao što je i do sada bila praksa u poslovanju s bankama.

Piše:
Pošaljite komentar