BMW menja logo nakon više od 20 godina, "otpao" crni prsten
MINHEN: Nakon više od dve decenije nemački proizvođač automobila BMW menja logo.
Ovaj auto gigant predstavio je novi logotip na premijeri novog modela i4.
Prepoznatljiva bela i plava boja, inače uzete sa zastave Bavarske, još uvek su tu, ali bez tradicionalnog crnog oboda. U
BMW-u su odlučili da znak modernizuju na sličan način kao rivali u Folksvagenu, odnosno pojednostavili su ga.
Novi logo za novu eru, navodi se u saopštenju na instagramu kompanije.
Stari crni prsten je uklonjen, a sada novi logo zrači otvorenošću i jasnoćom, rekao je Jens Timer, viši potpredsednik kompanije, u saopštenju objavljenom na njihovom sajtu.
Ovo je šesti put da BMW menja logo. Poslednji put je to učinio 1997. godine.
Međutim, ova promena je jedna od najradikalnijih dosad i prva koja izbacuje crni prsten.