Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Novi Sad
  • Bačka Palanka
  • Bačka Topola
  • Bečej
  • Beograd
  • Inđija
  • Kragujevac
  • Leskovac
  • Niš
  • Pančevo
  • Ruma
  • Sombor
  • Stara Pazova
  • Subotica
  • Vršac
  • Zrenjanin

Panelom o kreativnoj industriji počeo Kopaonik biznis forum

01.03.2020. 18:14 18:18
Piše:
Foto: TANJUG/ ZORAN ZESTIC/ bs

KOPAONIK: Kreativne industrije imaju sve veći uticaj na razvoj društva, rečeno je večeras na specijalnom panelu posvećenom toj temi, kojim je počeo 27. Kopanik biznis forum.

Kako je navedeno, muzička industrija je jedna od grana koja je doživela najveću transformaciju u prošlom veku, a o dešavanjima na globalnom nivou kada je reč o toj industriji govorio je generalni direktor IĐ World World Đorđe Trbović.



On je na panelu “Kreativna industrija: “Vaš tihi sused” naveo da je muzička industrija prva krenula u digitalizaciju.



“Prva je započela način konzumacije putem digitalnih servisa što je počelo još 2.000-ih godina", rekao je Trbović i dodao da je digitalna konzumacija muzike brzim tempom prerasla do tada tradicionalne načine kao što su slušanje muzike putem CD-ova, kaseta...



Naveo je da danas digitalna konzumacija muzike čini više od 60 odsto globalnog tržišta.



Proslavljeni glumac, producent i režiser Dragan Bjelogrlić je izrazio mišljenje da se sa filmom i televizijom neće desiti ista stvar kao sa muzikom koja će, dodao je, verovatno potpuno ili u ogromnom procentu preći na konzumiranje sadržaja prvenstveno preko platformi, interneta...



“Verujem da će bioskop i bioskopska distribucija ostati takmac bar u narednih 20 godina, ali sigurno da u mnogim razvijenim zemljama sveta platforme predstavljaju ne samo činjenicu, već su možda i prešle 50 odsto načina kako ljudi konzumiraju pre svega televizijske, a u poslednje vreme i filmske sadržaje”, rekao je Bjelogrlić.



Kopaonik biznis forum, koji će okupiti oko 1.300 učesnika, zvanično počinje sutra, organizuje ga Savez ekonomista Srbije, u saradnji sa kompanijom Mastercard, a medijski partner Foruma je Novinska agencija Tanjug.

Piše:
Pošaljite komentar