Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Novi Sad
  • Bačka Palanka
  • Bačka Topola
  • Bečej
  • Beograd
  • Inđija
  • Kragujevac
  • Leskovac
  • Niš
  • Pančevo
  • Ruma
  • Sombor
  • Stara Pazova
  • Subotica
  • Vršac
  • Zrenjanin

Raste tržište internet oglašavanja, uloženo 36, 8 miliona evra

16.05.2019. 13:31 14:27
Piše:
Foto: pixabay.com

BEOGRAD: Internet oglašavanje u Srbiji u protekloj godini zabeležilo je rast od oko 25 odsto i u njega je investirano 36,8 miliona evra, rečeno je danas na predstavljanju istraživanja o onlajn oglašavanju u Srbiji u okviru konferencije Digital Day 2019 u Beogradu.

Rade Tričković, direktor u agenciji "Httpool" rekao je predstavljajući rezultate istraživanja da internet oglašavanje čini 22 odsto od ukupnog oglašavanja na tržistu, što je manje nego u nekim razvijenijim zemljama.

"Imamo konstantan rast ali internet oglašanje čini oko 22 odsto od ukunog oglašavanja na na našem tržistu, a na razvijenijim tržistima je to više od 50 osto i to pokazuje da značajno kasnimo", rekao je Tričković.

Ipak kaže, zabeležen je rast od 24, 8 odsto i ta stopa rasta je među najvišim u Evropi.

Mobilni advertajzing beleži rast od 45, 4 odsto i vredan je oko 19 miliona evra.

Tržište video advertajzinga beleži rast od 53 odsto i vredno je 5, 39 miliona evra.

Social Media takođe beleži rast od 42 odsto i vrednost tržišta je je 8, 1 milon evra.

Tričković kaže da očekuje da će se nastaviti stopa rasta kad je u pitanju tržiste oglašavanja i da su trendovi slični i na zapadnim tržistima.

Display, paid search i classified and directories su dominantni segmenti na našem tržištu.

Što se tiče lokal displeja, prvi put zabeležen pad i ovaj trend je produžen u 2019. godini.

Ali, ovo je prva godina da je poseta na mobajlu veća od posete na desktopu, rekao je Tričković.

Digitalna konferencija ove godine se održava pod sloganom „How do you trust?“ a neke od tema su koliko i kako verovati medijima, sadržaju i brendu.

Autor:
Pošaljite komentar