Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Novi Sad
  • Bačka Palanka
  • Bačka Topola
  • Bečej
  • Beograd
  • Inđija
  • Kragujevac
  • Leskovac
  • Niš
  • Pančevo
  • Ruma
  • Sombor
  • Stara Pazova
  • Subotica
  • Vršac
  • Zrenjanin

U okviru socijalnog eksperimenta prodavali cipele od 20 dolara za 200

30.11.2018. 09:14 09:23
Piše:
Foto: Youtube Printscreen

Prilikom otvaranja prodavnice u Los Angelesu, američki lanac prodavnica jeftine obuće Pejles (Payless) napravio je društveni eksperiment, piše Kliks.

Naime, napravili su grandiozno otvorenje lažne pop-up prodavnice koju su nazvali Palisi i u kojoj su prodavali cipele čija je vrednost 20 dolara.

Na otvorenje su pozvali mnoge influensere koji su se divili luksuzu nove prodavnice u Los Anđelesu, ne znajući da u rukama zapravo drže cipele koje inače koštaju 20 dolara.

Pejles je na otvorenje luksuzne lažne prodavnice doneo i kamere ispred kojih su mnoge influenserke govorile o "eksluzivnoj" obući. Jedna žena rekla je kako definitivno vredi dati 400 dolara za ove cipele, a druga je rekla kako su njihovi proizvodi elegantni i sofisticirani.

Jedna žena je za par čizama izdvojila čak 640 dolara, a lažna trgovina je za nekoliko sati zaradila 3.000 dolara. Ipak, bili su fer i influenserima koji su kupili njihove proizvode vratili novac poklanjajući im obuću koju su kupili.

Iz lanca prodavnica obuće Pejles naglasili su kako je njihov cilj bio podsetiti kupce da je i obuća koju možete kupiti za pristupačnu cenu takođe moderna.

Si-En-En podseća na studiju iz 2008. godine koja je pokazala da cena utiče na percepciju kvaliteta.

Piše:
Pošaljite komentar