Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Novi Sad
  • Bačka Palanka
  • Bačka Topola
  • Bečej
  • Beograd
  • Inđija
  • Kragujevac
  • Leskovac
  • Niš
  • Pančevo
  • Ruma
  • Sombor
  • Stara Pazova
  • Subotica
  • Vršac
  • Zrenjanin

Projekat koji obogaćuje ponudu grada Novog Sada

22.12.2017. 15:06 15:09
Piše:
Izvor: Dnevnik.rs

Porodični turizam kao poseban turistički proizvod nije prepoznat ni u jednom od strateških dokumenata Republike Srbije te se pojavila potreba za izradom plana i programa njegovog razvoja.

Taj program će sadržati akcioni plan razvoja, kao i marketing-plan, potvrđeno je na završnoj konferenciji u okviru projekta „Razvoj turizma grada Novog Sada kreiranjem proizvoda – porodični turizam”, održanoj u prostorijama Regionalne razvojne agencije „Bačka”.

Osnovni cilj projekta je povećanje broja turista kroz proširenje asortimana proizvoda ili usluga turističke ponude grada Novog Sada i stvaranje novog turističkog proizvoda koji će biti kreiran za porodice s decom. U okviru projekta izrađen je i portal njnjnj.porodicniturizam-ns.rs.

– Portal sadrži kategorije „Smeštaj”, „Ugostiteljstvo”, „Igraonice”, „Kultura”, „Sport” i slično – objasnila je asistentkinja na projektu Milana Popović. – Napomenula bih da smo anketirali ponuđače i uvrstili u tu objedinjenu ponudu one koji su se izjasnili da žele da učestvuju u kreiranju porodičnog turizma. Da bismo projekat učinili vidljivijim i privukli intersovanje mlađe populacije, izradili smo i maskotu „Mile ’tić“, kao i priveske koje ćemo deliti na manifestacijama koje se održavaju u gradu.

Projekat „Razvoj turizma grada Novog Sada kreiranjem proizvoda – porodični turizam” biće realizovan do 31. decembra, a sufinansiralo ga je Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija Srbije. Vrednost projekta je 1.200.000 dinara, pri čemu je učešće Ministarstva polovina te sume.

– Za potrebe plana i programa razvoja porodičnog turizma u Novom Sadu uradili smo anketno istraživanje koje je pokazalo da je interesovanje porodica za aktivnosti koje se nude u gradu mnogo veće od ponuđenog sadržaja – otkriva direktor kompanije „Futurizam” d. o. o., koja se uključila u projekat i čiji je zadatak bio kreiranje pomenutog plana i programa, Miloš Ćuruvija. – Naš cilj je bio da utvrdimo šta je to što bi porodice mogle da rade, odnosno koji su to proizvodi koji bi im se mogli ponuditi i koliko Novi Sad ima prostora za tako nešto.Osnovni cilj projekta je povećanje broja turista kroz proširenje asortimana proizvoda ili usluga turističke ponude grada i stvaranje novog turističkog proizvoda koji će biti kreiran za porodice s decom

Dosta je toga zanimljivog za porodice, a sadržaje jednako može koristiti lokalno stanovništvo, kao i turisti koji dolaze, pokazalo je istraživanje.

– Deo koji se odnosi na sportsko-rekreativne aktivnosti u gradu definitivno je nešto na čemu bi trebalo raditi – ističe Ćuruvija. – Mi smo ih kroz plan i program dizajnirali i osmislili predloge o tome šta se može ponuditi porodicama. Naš cilj je u svakom slučaju da se Novi Sad na neki način pozicionira u smislu nacionalnih proizvoda porodičnog turizma, da se pozicionira na balkanskom prostoru, čak i regionalno. Dosta porodica dolazi u grad, međutim, nisu toliko evidentirani i ponuda koju trenutno imamo u gradu nije objedinjena. Pokušali smo to da objedinimo kroz nekoliko različitih proizvoda, a indicija razvoja porodičnog turizma svakako je da, osim te regionalne balkanske grupe, probamo i nešto šire.

Odziv ljudi koji nude različite usluge interesantne za porodice je veliki, potvrđuje Ćuruvija. Postoji nekoliko ideja za narednu godinu, što će zavisiti od drugih projekata. Cilj je promocija Novog Sada kao mesta za porodični turizam, pre svega u domenu sportsko-rekreativnih i kulturnih aktivnosti, a ujedno je značajno pratiti interesovanja porodica koje dolaze da bi se kreirao krajnji proizvod koji bi ih privukao.

Tekst i foto: B. Pavković

Autor:
Pošaljite komentar