Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Novi Sad
  • Bačka Palanka
  • Bačka Topola
  • Bečej
  • Beograd
  • Inđija
  • Kragujevac
  • Leskovac
  • Niš
  • Pančevo
  • Ruma
  • Sombor
  • Stara Pazova
  • Subotica
  • Vršac
  • Zrenjanin

Biće bolje na pijacama i trgovcima i kupcima

23.01.2017. 20:18 11:39
Piše:

Javno komunalno preduzeće „Tržnica” u ovoj godini planira da realizuje određene radove na pijacama u Novom Sadu, Petrovaradinu i Sremskoj Kamenici,

čime će biti stvoreni bolji uslovi na obostrano zadovoljstvo i trgovaca i potrošača. Veći deo novca biće usmeren za radove na Najlon pijaci, ali i za ostale pijace.

Iz budžeta Grada za „Tržnicu” je izdvojeno 30 miliona dinara za kapitalne subvencije. Održavanje objekata na Najlon pijaci će se finansirati sa 16,3 miliona dinara, dok će u ostale pijace na teritoriji grada Novog Sada biti uloženo 13,7 miliona dinara. Na pijacama je planirano da se uradi nabavka i montaža rashladnih vitrina, nabavka hardvera i softvera za elektronsku naplatu pijačarine, kao i nabavka mašina za obavljanje osnovne delatnosti

– Budući da je Najlon pijaca najveća u gradu, za potrebe izgradnje nadstrešnice na toj pijaci novac je opredeljen iz kapitalnih subvencija Grada – istakla je pomoćnica direktora „Tržnice” za marketing i odnose s javnošću Ana Pataki.

JKP „Tržnica” planira da radove na Najlonu započne u prvom kvartalu, a da ih završi krajem godine. Radovi na ostalim pijacama će se realizovati tokom cele godine u skladu s planovima preduzeća.

– Na osnovu Programa poslovanja JKP „Tržnica” i novca opredeljenog za kapitalne subvencije, planiramo da unapredimo uslove za rad na pijacama kojima upravljamo – kaže Ana Pataki.

U prva tri meseca „Tržnica” je planirala nabavku i montažu rashladnih samostojećih vitrina za obavljanje delatnosti. Kako navode, najveća potreba za vitrinama je na Futoškoj pijaci, gde se radi zamena starih. Vitrine se nalazi u delu koji je predviđen za mleko, mlečne proizvode, meso i jaja. Brojčano stanje vitrina se još uvek ne zna, zato što to zavisi od ponude u okviru javne nabavke.

Prema rečima Ane Pataki, u ovom preduzeću su odavno prepoznali značaj marketinga, pa su planirali da odnose s javnošću podignu na viši nivo, kako bi ponude približili građanima.

J. Radulović

Novi standardi naplate

– Elektronska naplata pijačarine je uvedena početkom 2013. godine i od tada se pokazalo kao dobra praksa – podseća Ana Pataki. – Upravo zbog toga nameravamo da ulažemo u njegovo unapređenje i efikasniju primenu. Novac namenjen za nabavku hardvera i softvera za elektronsku naplatu pijačarine planiran je za redovno održavanje sistema. Informacione tehnologije su u skladu s trenutnim potrebama preduzeća, a kada se završi projekat uvođenja elektronske naplate pijačarine na pijacama koje je trenutno nemaju, postaviće se novi standardi u toj oblasti u našoj zemlji, ali i širem okruženju.

Ulaganje u sport

Novac za posebne namene planiran je Programom poslovanja JKP „Tržnica” u istom iznosu kao  2016. godine. Primera radi, za reprezentaciju je predviđeno 480.000 dinara, za donacije 900.000, za reklamu i propagandu 1.200.000, dok je za sponzorstvo klubova iz Novog Sada i sportske aktivnosti i rekreaciju zaposlenih namenjeno po 600.000 dinara jer je to, kako ističu u preduzeću, od javnog gradskog interesa.

 

Piše:
Pošaljite komentar