Radnik naplaćivao besplatne usluge
Akcija SBB-a koja podrazumeva besplatno praznično instaliranje D-3 paketa, mnogim Zrenjanincima učinila se kao pravi novogodišnji poklon. Jer, ima li šta lepše od bezbroj novih kanala
koji neko vreme ne koštaju ništa? Iako su, pre svega iz medija, upozoravani na to da dobro pročitaju ugovor pre nego što ga potpišu, građani, u zanosu odličnom ponudom i pregršti pogodnosti, ipak, ni ovog puta nisu čitali pažljivo. Otrežnjenje je stiže vrlo brzo.
– Prvo mi je instalater naplatio uslugu, a kasnije je i slika bila loša – priča za „Dnevnik“ jedan Zrenjaninac koji ne želi da mu otkrijemo ime. – Instalater mi je rekao da je to do televizora, zbog čega sam kupio novi uređaj. Međutim, ni tada se ništa nije popravilo. Zato sam poželeo da raskinem ugovor i tada mi je rečeno da to mogu da učinim, ali da ću, bez obzira na raskid, plaćati paket narednih 20 meseci. Pa, kakve su to pogodnosti za mene – niti imam sliku kako treba, niti mogu da raskinem ugovor?
U zrenjaninskoj poslovnici je saznao da usluge instalacije nisu smele biti naplaćene i da to nije jedini slučaj. Kako mu je rečeno, SBB angažuje spoljne saradnike za taj posao, a taj radnik, koji je više godina dobro radio, dobio je otkaz kada je otkriveno čime se bavio.
– Rečeno mi je da pare naplaćene za instalaciju mogu dobiti natrag, kao i svi oni koji su na taj način prevareni. Naravno, ukoliko se jave. A što se tiče ugovora, on je potpisan i ne raskida se tako lako – veli naš sagovornik.
Šta se dešavalo u Zrenjaninu i kako građani nezadovoljni uslugama mogu zaštititi svoja prava, pokušali smo da saznamo od SBB-a. Na zvaničan imejl, poslat u utorak, međutim, odgovor nismo dobili, a kada smo pozvali broj telefona koji se i dalje pojavljuje kao telefon poslovnice SBB-a u Zrenjaninu, javio se glas iz „Telekoma“ i saopštio da biramo nepostojeći broj. A u lokalnom Udruženju za zaštitu potrošača kažu da građani treba pažljivo da čitaju ono što potpisuju, a da se, ako imaju neki problem, jave usmeno, ili, još bolje, pismeno.
Ž. B.