Tržni centri u SAD izmišljaju sve kreativnija rešenja da vrate kupce
NJUJORK: U potrazi za kreativnim načinima da privuku kupce i ispune prazne izloge, tržni centri u SAD okrenuli su se neočekivanim partnerima - zdravstvenim klinikama.
Najveći tržni centar u SAD "Mol of Amerika" u Mineapolisu prošle nedelje objavio je da planira da u novembru otvori kliniku sa sobama za medicinski i radiološki pregled, kao i sa labaratorijom i ambulantom.
Najmodavci u centrima računaju na to da će pacijenti, kada dođu na pregled zbog gripa ili na očni pregled, ostati u centru da kupuju odeću ili elektroniku.
Taj centar će upravljati klinikom, zajedno sa lekarima sa Univerziteta u Minesoti i zdravstvenim sistemom te savezne američke države, prenosi Si-En-En.
Kako dodaje, budući da vrednost industrije zdravstvene zaštitite iznosi do 3,5 triliona dolara godišnje, trgovci sve više pokušavaju da se priključe tom tržištu.
Koncept tržnog centra "Mol of Amerika" deo je malog, ali rastućeg trenda udruživanja vlasnika tržnih centara sa pružateljima zdravstvenih usluga kako bi im oni pomogli da ožive svoje šoping centre.