Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Novi Sad
  • Bačka Palanka
  • Bačka Topola
  • Bečej
  • Beograd
  • Inđija
  • Kragujevac
  • Leskovac
  • Niš
  • Pančevo
  • Ruma
  • Sombor
  • Stara Pazova
  • Subotica
  • Vršac
  • Zrenjanin

Logo Adidasa nevažeći, nedostaje mu "posebnost"

19.06.2019. 12:24 12:27
Piše:
Foto: pixabay.com

LUKSEMBURG: Drugi najviši sud Evropske unije presudio je da je logo kompanije Adidas s tri paralelne pruge nevažeći, jer mu nedostaje posebnost koja je neophodna za pravnu zaštitu robnih marki.

Opšti sud Evropske unije je tako potvrdio odluku Zavoda za intelektualnu svojinu Evropske unije (EUIPO) iz 2016. kojom je poništena prethodna odluka o prihvatanju te oznake, prenosi agencija Rojters.

Nemački proizvođač sportske opreme je 2014. godine registrovao taj logo, navodeći da se sastoji od “tri paralelne pruge jednake širine primenjene na proizvodu u bilo kom smeru”.

To je, međutim, osporila belgijska kompanija "Shoe Branding Europe", s kojom je Adidas u gotovo decenijskom sporu.

Jedan od sudova EU je prošle godine presudio i da je logo "Shoe Branding-a" s dve pruge nevažeći, jer su pruge, kako je saopšteno, suviše slične zaštitnom znaku Adidasa.

Kompanija Adidas može da podnese žalbu Evropskom sudu pravde.

Piše:
Pošaljite komentar