Koronavirus uticao na pad vrednosti deonica proizvođača piva Korona
Pojava koronavirusa ne samo da utiče na respiratorni sistem ljudi, nego ovaj smrtonosni virus utiče i na potrošačko tržište.
Prema poslednjim informacijama, mnogi veruju kako je koronavirus uticao na pad vrednosti deonica proizvođača piva Korona (Corona).
Ni Korona pivo, ni kompanija Anheuser-Busch uopšte nemaju nikakve veze s koronavirusom. No čini se da ljudi mešaju pivo Korona sa smrtonosnim virusom. Srećom, pad prodaje denica je sve manji, ali šteta je već učinjena. Na Gugl trendovima prikazuje se skok pretraživanja Korona piva od kraja januara 2020. godine i u početku februara.
Drugi besmisleni pojmovi za pretraživanje uključuju "pivski virus" i "pivski koronavirus". Stanovnici Danske i Kambodže najviše su pretraživali ove pojmove.
S druge strane, iz ove pivske kompanije su za Biznis insider kazali kako kupci ne povezuju virus s njihovim pićem.
"Verujemo da, uglavnom, potrošači razumeju da ne postoji veza između virusa i našeg poslovanja", rekla je Megi Bouman, predstavnica kompanije Corona Constellation Brands.
Kako su koronavirus i Korona pivo dobili ime?
Jednostavno rečeno, Korona na latinskom znači kruna. Marketinška strategija koja stoji iza imena ovog piva bila je da se konzumenti piva Korone osećaju kao kralj i kraljica. Ili su možda želeli pivo Korona pozicionirati kao kralja/kraljicu piva.
A sada pređimo na virus. Koronavirus je dobio ime zbog šiljaka na svojim rubovima koji čine da izgleda poput krune kada se posmatra pod mikroskopom.
Korona pivo se suočilo s posledicama, ali šta je s ostalim proizvodima?
Nema sumnje da se Korona pivo suočilo s teškim posledicama, ali čini se da su sve druge industrije pogodile džekpot.
Recimo, na Novom Zelandu ljudi su kupovali zalihe hrane za dva meseca i maske kako bi se zaštitili od virusa. Prestali su jesti napolju i ograničili interakciju s ljudima. Sve maske u apotekama su rasprodane. Samo u Kini je prodato 80 miliona maski u samo dva dana.
(klix.ba)