Kentaki frajd čiken menja slogan zbog korone
LUISVIL: Čuveni američki lanac restorana "Kentaki frajd čiken" (KFC) privremeno će prestati da koristi dugogodišnji slogan "prste da poližeš", jer to smatra neodgovarajućim u vreme pandemije korona virusa.
Rukovodstvo ove američke kompanije smatra da bi tako trebalo dati doprinos borbi protiv pandemije, u kojoj je lična higijena postala prioritet, preneo je Rojters.
Dok nam sa svih strana poručuju da moramo da nosimo zaštitne maske i često da peremo ruke, dok zdravstveni zvaničnici preporučuju da se ne dotiče lice, rukovodstvu KFC ovaj stari, dobro poznati slogan više "ne zvuči kako bi trebalo".
Slogan "prste da poližeš" koji je Jam Brends, vlasnik lanca, koristio 64 godine, biće povučen u ponedeljak u celom svetu i koristiće se ponovo tek kada za to bude vreme, saopštila je kompanija.