KOMPANIJA AIRBNB OVE GODINE UKLONILA 59.000 LAŽNIH OGLASA Evo na koji način staje na put prevarama
SAN FRANCISKO: Globalna kompanija za iznajmljivanje smeštaja Er bi-en-bi (Airbnb) saopštila je danas da je ove godiine uklonila 59.000 lažnih oglasa i sprečila još 157.000 naloga da se pridruže platformi.
Izvršni direktor kompanije Brajan Česki rekao je da lažni oglasi stvaraju dodatne troškove za Airbnb i predstavljaju "najveći rizik za reputaciju kompanije".
"Ako ne možete da verujete kada rezervišete smeštaj preko Airbnb-ja da je to stvarno i da će vam se dopasti, onda ćete ostati u hotelu", naveo je on, prenosi AP.
Kompanija planira da koristi veštačku inteligenciju kako bi mogla da proverava oglase u pet zemalja koje predstavljaju najveća tržišta za ovu platformu, a među njima su i SAD i Velika Britanija.
Domaćini koji nude smeštaj će ući u objekat i otvoriti aplikaciju Airbnb, a GPS će potvrditi da su na tačnoj adresi. AI će se koristiti za upoređivanje slika uživo sa slikama koje domaćin koristi na oglasima.
Nekretnine u SAD, Velikoj Britaniji, Kanadi, Francuskoj i Australiji koje prođu test dobiće ikonu "provereno" na svojim oglasima počev od februara. Kompanija je saopštila da će verifikovati Airbnb oglase u još 30 zemalja, a ceo proces će započeti krajem sledeće godine.