ZBOG NJEGA SE HRVATSKOJ SMEŠI POBEDA NA EVROVIZIJI! Evo ko je zapravo Baby Lasagna i šta se krije iza njegovog hita „Rim Tim Tagi Dim”
Baby Lasagna je ubedljivi pobednik ovogodišnje Dore i predstavljaće Hrvatsku na Evroviziji.
I dok čekamo da saznamo ko će Srbiju predstavljati na Evroviziji, u Hrvatskoj euforija oko njihovog predstavnika ne prestaje da se smanjuje.
Odmah nakon otkrivanja pesme „Rim Tim Tagi Dim“ objavljene u izdanju Virgin Music Group, a distribuirane putem Universal Music Hrvatska, muzičar je privukao veliku pažnju javnosti i istakao se preko noći kao jedan od favorita za predstavljanje Hrvatske na „Pesmi Evrovizije” koja će ove godine biti održati u Švedskoj.
Iako je u takmičenje ušao kao rezerva, muzičar je uspeo da svojim, kako ga sam opisuje, „energičnim, smešnim, detinjastim i invazivnim“ nastupom osvoji kako srca publike, tako i stručni žiri. U nedelju je u velikom finalu hrvatske Dore pristiglo više od 180.000 glasova publike, a kada se brojke pretvore u poene, umetnik je nagrađen sa impresivnih 247 bodova, što mu je donelo ubedljivu pobedu nakon koje je Hrvatska skočila na drugo mesto na kladionicama kao jedan od favorita za pobedu na Evroviziji.
„Hvala svima na podršci. Zahvalan sam svima koji su glasali i hvala mom timu. Vidimo se u Malmeu. Mjau“, poručio je Baby Lasagna na svom zvaničnom Instagram profilu. Posle pobedničkog nastupa održana je i konferencija za medije tokom koje je muzičar podelio svoja razmišljanja o pobedi, sledećim koracima, ostalim učesnicima Pesme Evrovizije i podršci porodice.
„Kad izađem na binu nešto u glavi se preokrene i ja postanem neko drugi na ta tri minuta ili koliko god traje pesma. To je neki drugi Marko, to je Baby Lasagna“, dodao je umetnik.
Pevač je obećao spektakl kada je nastup u pitanju i svoje obećanje je ispunio, a o njegovom uspehu svedoči i prva pozicija na trendingu platforme Jutjub u Hrvatskoj. Muzički video, koji je predstavljen sveže pred polufinale, od svog objavljivanja pogledan je skoro 900.000 puta.
„Ovo je najveći spot moje dosadašnje karijere, a mislim da se to može i videti. Jako sam ponosan na moje najbliže koji su učestvovali u stvaranju spota - režiseri, snimatelji i statisti. Još jedna saradnja sa Rose Artom iz Istre urodila je plodom na koji smo moj celokupni tim i ja ponosni, a nadam se da će i ljubitelji Lasagne uživati u spotu kao i mi. Voleo bih da se zahvalim statistima, folklornom društvu Umaga, upravi grada Umaga i ostalim saradnicima koji su mi omogućili da muzičkim videom prenesem emocije“, izjavio je Baby Lasagna nakon izlaska spota.
Pesma „Rim Tim Tagi Dim“ je ubrzo nakon objavljivanja osvojila radijski etar i zauzela visoku četvrtu poziciju top liste Hrtop40. Pored mnoštva medijskih objava i velikog broja komentara na društvenim mrežama, nastup jednog od favorita fanova Evrovizije iz celog sveta trenutno broji više od 900.000 pregleda na zvaničnom HRT / DoraYouTube kanalu.
Inače, iza imena Baby Lasagna stoji mladi muzičar Marko Purišić iz Umaga. Marko svoje dugogodišnje stvaralačko iskustvo koristi za poigravanje različitim žanrovima, a njegov opušten pristup muzici ogleda se u humoru i ležernosti tekstova. Koristeći se muzikom, Marko pokušava da prenese dublju poruku o brigama i problemima sveta. Umetnik će 7. maja nastupiti u prvoj polovini prvog polufinala Evrovizije u Malmeu, a kladionice i komentari internacionalne publike predviđaju plasman u finale i visoku poziciju u istom.