TV lica su naše komšije
Promotivni spotovi poznatih TV lica Radio televizija Vojvodine ovih dana preplavili su male ekrane u okviru kampanje „S poštovanjem, mi smo Vaš RTV”. Akcija bi trebalo da približi Javni servis Vojvodine svojim gledaocima, slušaocima i čitaocima, sa namerom da pokaže da svakodnevno zajedničkim snagama RTV stvaraju obični ljudi, koji imaju vrline i mane, dele dileme, probleme, radost, sreću i tugu, kao i oni koji ga prate.
Protekle nedelje RTV je prezentovao kampanju i spotove za prvih šest lica te najavio da će tokom kampanje biti snimljen i emitovan čitav serijal video vinjeta, kojim će RTV predstaviti one koji ga čine, kako u profesionalnom, tako i u svakodnevnom, običnom životu. Spotove su prezentovali Aleksandar Timofejev i Danijela Lišanin Brkić, ispred Odeljenja integrisanih komunikacija RTV Vojvodine.
"Napravili smo kampanju da bismo objasnili gledaocima, slušaocima i posetiocima sajta da su naša TV lica obični ljudi i da im približimo RTV kao Javni medijski servis Vojvodine. Pored profesionalnog aspekta, spotovi su dočarali poneki element ličnost naših TV lica, koji gledaoci možda ne mogu prepoznati kada ih gledaju na malim ekranima“, rekao je Aleksandar Timofejev.
Na promociji je predstavljeno prvih šest spotova u kojima se pojavljuju prepoznatljiva TV lica RTV: Bora Otić, Eržika Pap Reljin, Zoran Panović, Ljubica Gojgić, Ines Dragić i Atila Mago. Podršku kolegama su pružili i momci iz najpopularnije emisije „Državni posao” Dimitrije Banjac, Nikola Škorić i Dejan Ćirjaković. Za govornicom su se našli legendarni autor „Petkazanja” Bora Otić i autorka emisije „Pravi ugao” Ljubica Gojgić, njihova koleginica iz redakcije na rusinskom jeziku Drugog programa RTV Ljubica Fečo i autorka „Sučeljavanja” Aleksandra Popović, kao i koleginica Sanja Homa, koja trenutno radi i za televizijski i za radio program, te nekadašnji novinar Sportske rubrike, danas voditelj „Novosadskih razglednica” Dražen Knežević.
Autor jedne od najgledanijih emisija RTV-a „Petkazanje” Bora Otić veruje da će ih ovi promotivni spotovi približiti gledaocima.
"Svaki susret sa kolegama koji mogu da prenesu informaciju je dragocen pa verujem da će povratni efekat od ovog susreta i promocije spotova biti značajan. Ne mislim kao novo saznanje, nego kao podsećanje da smo tu, da postojimo, da imamo želju da neke nove stvari pokažemo i da uvedemo neke nove standarde, kao što smo to i do sada radili. Duboko sam uveren da će to dati rezultate“, rekao je Bora Otić koji je tom prilikom otkrio i poneki detalj is privatnog života, te smo saznali saznali da, po sopstvenom priznanju, ima dve leve noge, ali je njegov mlađi sin Nemanja trenirao fudbal i bio odličan golman dok nije shvatio, kako Bora kaže, da postoji i još nešto ženskog roda na ovom svetu, osim fudbala.
„Nemanja sada radi nešto slično kao ja, a isto tako i stariji Petar. To je sad porodični biznis, znate“, našalio se Otić oslikavajući svoju životnu priču kao što to čini godinama sa mnogim Vojvođanima u emisiji „Petkazanje”.
„Postoji svega nekoliko mesta u Vojvodini koja nismo obišli. Imam mapu na kojoj oboležavam mesta u kojima smo bili i to je sada sve istačkano. Nadam se da će uskoro moći da kažem da nema mesta ni zaseoka u kome nismo bili. Tako da će oblazak tih mesta biti priotet. Uskoro ćemo imati i karavan koji će promovisati ovu emisiju i knjigu „Šorom, sredom” koju sam objavio tokom prošle godine. Ideja je da posetimo svih 45 opština i da tamo napravimo emisije, te da evociramo uspomene na junake koji nisu više s nama. Biće to nešto poput celovečernje zabavne emisije. Hvala menadžmentu što je podržao ovu ideju. Od ponedeljka krećemo snimanja, a videćemo kada će početi da se emituje“, najavio je Bora Otić.
Njegova koleginica Eržika Pap Reljin takođe veruje da će ova kampanja privući ljude. Ona je izrazla zadovoljstvo što se neko setio da ispromoviše svoja TV lica, što je iz njenog iskustva prvi put od 1988. kada je počela da radi na RTV-u, sa koga je u nekoliko navrata odlazila, ali se i vraćala, te je u kontinuitetu prisutna od 2010. godine.
„Meni je drago da se televizija setila da promovise svoja lica. Uglavnom je to dosad bilo bezlično, te je ovo ipak pomak“, rekla je autorka kultne emisije „Dokument”.
U nastavku kampanje, pored onih koji se pojavljuju na ekranu, biće predstavljene i ličnosti koje su „nevidljive“, a neophodni su delovi organizma Radio televizije Vojvodine, javnog servisa koji emituje programe na trinaest jezika i odslikava sva bogatstva različitosti Vojvodine. „Biće to ličnosti koje ga čine onim što jeste - a to je zajednički javni servis svih nas”, kaže se u rukovodstvu Radio televizije Vojvodine.
S. Milanović
Foto: RTV