Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Novi Sad
  • Bačka Palanka
  • Bačka Topola
  • Bečej
  • Beograd
  • Inđija
  • Kragujevac
  • Leskovac
  • Niš
  • Pančevo
  • Ruma
  • Sombor
  • Stara Pazova
  • Subotica
  • Vršac
  • Zrenjanin

okoTVoko: Reklame non-stop

22.01.2022. 09:25 09:26
Piše:
Foto: Nemanja P./aleksandar filipovic

NOVI SAD: Na SBB kanalu imamo Šoppster sa gomilom sjajnih voditelja kao što je Irena Spasić koja je radila 48 sati svadba ili Miloš Maksimović.

Takođe, B1 HD, ali i SAT TV, isto non-stop prodaju uživo neki nakit. Na skoro svim drugim televizijama u poslednje vreme, emituju jednosatni TV prodaja program koji se uglavnom zove Biostile. Ide na svim televizijama sa nacionalnom frekvencijom, sem na RTS-u i Pinku. Zanimljiv mi je bio i Tvit gde je neko napisao otprilike ovako: „dok rijaliti zvezde i starlete vode emisije u udarnim terminima na televizijama sa nacionalnom frekvencijom dotle pravi televizijski voditelji usisavaju tepihe i prodaju nakit na kablovskim televizijama”. Dobro rečeno, a aludirali su na te sa Šopstera. Mladi talentovani, harizmatični, nagrađivani novinar Vladimir Bijelić iz Dnevnika mi je ukazao na ovu činjenicu. Da li stvarno svi sede kod kuće i zovu emisije da kupe nešto i zašto se ođednom otvorilo 3-4 TV kanala koji emituju isključivo TV prodaju sa sjajnim voditeljima?

Pre desetak godina je postojao samo Top šop kanal gde sam reklamirao turbo rernu. Iznenadio sam se pozivu Marinka Rokvića, mislio sam da hoće da dođe u goste, a on me je duhovito pitao: „Sale, gde li ti se pali ovaj svemirski brod?” Posle sam sa Natašom Ilić Jovanović reklamirao tiganje. I to je bio jedan od gledanijih programa. Na žalost takav koncept programa tada nije zaživeo a sada je ponovo reinkarniran. Mnogo poznatih glumaca je bilo u reklamama: Sloboda Mićalović, Vojin Ćetković, Nenad Jezdić, Bisera Veletanlić, Jovana Balašević, Jelena Gavrilović, Sergej Trifunović, Nikola Kojo. Pričalo se i o naučno fanstastičnom honoraru koje je Miloš Biković dobio da zagrize parče pice. A Neda Ukraden je čak zahvaljujući reklamnoj kampanji za dijetu uspela da snimi čak tri spota i da ovaj album ispromoviše bolje nego ikad. Tu su i Isak Šabanović „Zvezda Granda” i Klaudija Klanac Pušković učesnica serijala „Nikad nije kasno”. Kao što i sami vidite, u reklami mora samo da bude „lice kome se veruje”. Setimo se samo čuvene manifestacije „Noć reklamožedera” koja je bila uživancija za nas novinare… Ali primetno je da u političkim kampanjama nije navala poznatih TV lica. Izgleda da je najlepše reklamirati banke. Em je lova sigurna i dobra, em imate šansu da pobedite stres od velikih kamata, keš kredita i trauma zvane švajcarci.

Jovana Memdovića je na Jutjubu gledalo skoro dva miliona ljudi, a to su rejtinizi koje nemaju ni RTS, ni Pink pa makar Jovana Jeremić igrala trbušni ples. Recimo, harizmatični Galeb Nikačević uspeo da zahvaljujući reklamama i sponzorima održi svoj podkast i postigne fantastičnu gledanost… Ramba Amadeusa je kod Galeba gledalo oko milion ljudi, a Galebov prosek je 300.000 gledalaca. Takođe, mnogi influenseri žive od reklama - od Jaserštajna do  pevačice Ruže Rupić. Što bi rekao Bajaga u jednoj od svojih pesama „Ovaj svet se menja”. „Jer nemoj da brigaš, brigaš, život se stara, dok bude ljudi, biće i para”, kakva kriza, kakva crna inflacija. Uvek će biti onih koji će znati da svojim marketingom dođu do love. A verujte mi na reč, pare od reklama su najslađe parice na svetu. Tu vam se uknjiži sav minuli rad. Tu ili jesi ili nisi, neko kome se veruje. Kad sam pitao mog psihologa što je ovaj narod navalio da dolazi kod mene na radio, lepo je rekao - svi bi reklamu, razmišljaj da se seliš malo i na jutjub. Pametan čovek, moraću da ga poslušam. Samo idem da pitam talentovanog novinara Vladu Bijelića, ko je i šta je u trendingu.

Aleksandar Filipović

Piše:
Pošaljite komentar
OkoTVoko: Virtuelna drama kao medijska sudbina

OkoTVoko: Virtuelna drama kao medijska sudbina

25.12.2021. 14:01 14:04