NEMANJA MILOŠEVIĆ, INTERNET INFLUENSER Nema neke razlike između estrade i politike
Nemanja Milošević, koji se na Instagramu predstavlja kao Newanja, svojim video klipovima koje montira i objavljuje na toj društvenoj mreži uveseljava na hiljade pratilaca.
U tim montažama najviše „stradaju“ estradne ličnosti. Njegovu kreativnost i smisao za humor prepoznali su čak i akteri klipova, a hiljade lajkova i pregleda dovoljan su podsticaj da svakodnevno nasmeje svoje pratioce. Ideju da krene u ceo proces dobio je od svojih prijatelja, koji su ga, kako kaže, nagovorili da prezentuje javnosti svoj rad.
Zašto ste se odlučili da svoju kreativnost ispoljite baš na Instagramu?
‒ Nije sve krenulo od Instagrama. Prva društvena mreža na kojoj sam objavljivao svoje montaže je Vajn. U međuvremenu ona je ugašena, ali dok je bila aktivna mnogi profili sa Instagrama su preuzimali moje objave kao svoje. Tome je moralo da se stane na put i ja sam zato sve svoje objave preselio na Instagram kako bih tamo ljudima pokazao ko zapravo stoji iza svih tih montaža i mislim da sam napravio neki svoj prepoznatljiv stil i ostavio svoj pečat. Danas imamo mnoge profile novijeg datuma koji rade slične stvari, ali ljudi negde uglavnom znaju ko je prvi počeo sa objavljivanjem duhovitih klipova.
Zašto vam je estrada najinspirativnija?
‒ Estrada je najinspirativnija, ali i najprisutnija u medijima, što nije slučaj sa sportistima recimo ili političarima. Međutim, iako estrada daje najviše materijala i najviše je ima u mojim montažama, kada sportisti i političari kažu nešto zanimljivo, upravo te objave, mogu da nadmaše sve estradnjake i da ostvare mnogo veći broj pregleda, što je veoma interesantno. Danas i ne postoji neka jasna razlika između estrade i politike jer smo svedoci da u današnje vreme mnogi pevači svojim izjavama pokušavaju da glume političare, a mnogi političari pokušavaju da pevaju.
Da li je bilo poslovnih ponuda zbog popularnosti vašeg Instagram naloga?
‒ Bilo je mnogo ponuda kada su u pitanju saradnje i reklamiranja i sada mi je pun inboks s najrazličitijim zahtevima, samo što sam veoma obazriv kada je sve to u pitanju jer ne želim da smorim svoje pratioce niti da moj profil deluje poput bilborda. Do sada sam zaista uspevao da, kada želim da izreklamiram neki proizvod ili profil, to uradim tako diskretno da budu zadovoljni oni koji reklamu plate i oni koji reklamu prate.
Izjavili ste da planirate da pokrenete blog uskoro. Kako ste zamislili da on izgleda i čime će se baviti?
‒ Ono što je sigurno je da se neću zaustaviti na Instagramu. Imao sam u planu da pokrenem svoj blog ali shvatio sam u međuvremenu da ljudi lakše odvajaju vreme da pogledaju neki video nego da nešto pročitaju, što jeste tužno, ali mi to ne predstavlja problem da snimim nešto i da taj video bude osmišljen i zaista ima pripremljen scenario po kom će se raditi. Planiram da pređem na Jutjub, da napravim svoj kanal, da ponudim nešto novo i drugačije. To će biti u vezi sa onim što sam do sada radio na Instagramu, ali će biti potpuno drugačije, ali ne bih ništa detaljnije na tu temu jer želim da to bude iznenađenje. Ali, mogu vam reći da se na tome zaista temeljno radi. Siguran sam da će ljudi pođednako uživati i u tome, želja mi je da i tamo ostavim jak pečat, kao što sam to uradio i na Instagramu.
Mnoge poznate ličnosti vas prate, lajkuju i komentarišu video klipove koje montirate? Da li je neko od njih tražio da se baš on/ona pojavi u nekom od klipova?
‒ Ogroman broj javnih ličnosti me prati i podržava. Meni to svakako imponuje, a ono što me najviše raduje je to što je većina njih koja se našla u mojim montažama fenomenalno reagovala na iste. Radim isključivo ono što je meni interesantno i za šta mi se javila inspiracija. Kada se javi neko ko bi želeo da se nađe u mojoj montaži kažem da sačeka svojih pet minuta jer ništa ne ide na silu. Naravno da ih je bilo, mnoge zvezde, a prvenstveno zvezde u pokušaju, žele da se nađu na mom profilu, ali sve u svoje vreme.
Da li je danas lako privući pažnju na društvenim mrežama?
‒ Mnogi misle da je izuzetno lako privući pažnju na društvenim mrežama. Svima njima bih poručio da to isto pokušaju i vide da li je takva situacija u praksi. Iz mog iskustva mogu da kažem da je to dugotrajan put, jer nisam neko ko je preko noći skupio toliko veliki broj pratilaca. To je u mom slučaju išlo postepeno i drago mi je da je tako i da ono što radim sve veći i veći broj ljudi oduševljava iz dana u dan. Taj broj raste laganim tempom i čini mi se da je jedino to zapravo put koji obećava neku dugotrajnost. Mislim da je najvažnije u svemu ovome vaš motiv. Ako je vama motiv novac, od početka ste osuđeni na propast, ali ako radite ono što volite i što je vaš hobi, nešto u šta ćete zaista uložiti ljubavi toliko da to zaista ispadne kako treba i da vi verujete u to što radite, da to zaista ima smisla, onda je uspeh neizostavan.
U nekim od vaših snimaka ima mnogo video materijala koji montirate i prilagodite u nekoliko sekundi. Koliko vremena vam oduzme ceo proces?
‒ Proces montaže može da traje jako kratko ili jako drugo. U mom slučaju zaista ne oduzima mnogo vremena jer uvek kada imam neku ideju imam i sliku o tome kako želim da izgleda ta objava i vrlo lako sve to ide. Materijal uvek imam na raspolaganju. Sve to onda uklopim i spakujem da poprimi drugačiju formu. Recimo, ukoliko objava ne zahteva neku posebnu animaciju, ceo proces može da traje do 10-15 minuta, od početka do kraja. Dok u nekim slučajevima može da potraje i nekoliko sati ukoliko je objava zahtevnija. Više volim kada se neobičnije stvari spoje u jednu celinu nego kada to zahteva mnogo više rada i da se prave specijalni efekti.
Vladimir Bijelić
Foto: Privatna arhiva