Olakšati brendiranje suncobrana u ugostiteljstvu
BEOGRAD: Nacionalna alijansa za lokalni ekonomski razvoj (NALED) smatra da je potrebno izmeniti Odluku o postavljanju bašte ugostiteljskog objekta na teritoriji grada Beograda tako da se dozvoli brendiranje suncobrana, uz poštovanje ograničenja u pogledu položaja i maksimalnih dimenzija logotipa proizvođača.
Tom odlukom je, inače, propisano da se na elementima bašte postavljene na površini pešačke zone i na javnoj površini prostorne kulturno-istorijske celine ne mogu isticati oglasne poruke.
Odlukom je propisano i da je suncobran jednobojan i po pravilu bele, crne ili bež boje ili u tonovima između njih.
Takvim rešenjem je, smatra NALED, osim limitiranja u pogledu izbora boja, ukinuta mogućnost brendiranja suncobrana u ugostiteljskim objektima u Beogradu koji se nalaze na površini pešačke zone i javnoj površini prostorne kulturno-istorijske celine.
"Usled toga, kompanije koje se bave izradom reklamnih suncobrana - proizvodači pića, gube interes da snabdevaju ugostiteljske objekte suncobranima", piše u novoj "Sivoj knjizi".
Kao posledica takvog regulisanja postoji mogućnost da ugostiteljski objekti u prestonici u potpunosti ostanu bez suncobrana u letnjim mesecima, upozorava NALED.