Tedeski: Ozbiljno razmatramo cetvorodnevnu radnu nedelju
BEOGRAD: Na skupu, koji je bio prvi deo Consumer Rules Summita, Stjuart Trou iz EBRD rekao je da je globalizacija dovela do toga da "Srbija izvozi 50 odsto BDP, čime je postala jedan od najvećih izvoznika u odnosu na BDP, čak i ispred Nemačke koja je najcenjeniji izvoznik u svetu".
On je dodao i da je globaliziacija izvukla mnoge iz ekstremnog siromaštva.
Gotovo svi učesnici jučerašnjeg skupa, koji Evropska banka za obnovu i razvoj i organizuje, upozorili su da se odlazak radne snage iz regiona, a time i potrošača, u velikoj meri odražava na privrednike i da je u tom cilju potrebno uraditi dosta da bi se stvari pormenile.
U tom je kontekstu osnivac i vlasnik Atlantik grupe Emil Tedeski rekao da ne treba razmišljati samo o tome kako privući kvalitetnu radnu snagu i stručnjake već i kako je zadržati.
On je na skupu u Hotelu Hilton, na kome su govorili i predstavnici nekih od najvećih kompanija u regionu poput MK Gurpe, Tikeveša, Mojih bredova, naveo i da u Atlantik grupi rade na tome da korporativne uslove prilagode novonastaloj sitauciji, da obezbede fleksibilno radno vreme, rad od kuće.
Nadležni brinu i o čitavom nizu pogodnosti koje podrazumevaju kvalitetan radni ambijent, korporativnu kulturu i dobar balans slobodnog i radnog vremena, a ozbiljno razmatramo mogućnost četvorodnevne radne nedelje, rekao je Tedeski.
Finansije više, kako kaže, nisu presudni faktor za ostanak na radnom mestu, na prvom mestu je sigurnost a na drugom kvalitet ambijenta u kome čovek radi, kreće se i stvara.
Dodao je da su glavne stvari koje nekoga privlače za rad u komapniji osećaj perspektive i reda.
Tedeski je ocenio da kada je reč o potrosacima živimo u vreme u kome je on i kraljica i kralj.
Davno su iza nas vremena kada je industrija i distibuicija diktirala trendove, jedini trend koji danas postoji su želje i nov način života krajnjeg korisnika, rekao je on i dodao da zahvaljujući digitalnim tehnologijama taj vrlo zahtevni algoritam možemo složiti tako da je preferencija i potreba potrošača na prvom mestu.
Tedeski je izrazio žaljenje što sada svako želi da ima vrlo detaljno indvidulizovan prozivod, što je, kako je primetio, ipak teško ostvarivo.