SBB: Optužbe "Efektive"s namerom da se nanese šteta kompaniji
BEOGRAD: Kompanija SBB optužila je danas organizaciju za zaštitu potrošača "Efektiva" da je pokrenula postupak samo protiv ove kompanije zbog obavljanja "nepoštene poslovne prakse" i tako se uključila u koordinisane napadima na njihovu kompaniju.
U reagovanju SBB-a, na postupak za zaštitu kolektivnih interesa potrošača koji je "Efektiva" pokrenula pred Ministarstvom trgovine, turizma i telekomunikacija, zbog činjenici da SBB koristi električnu energiju korisnika svojih usluga za funkcionisanje i isporuku signala kablovske televizije koju im naplaćuje, navodi se da "SBB kao kablovski operator u Srbiji ima identičnu praksu poslovanja kao i svi ostali kablovski operatori u Srbiji".
Iz Udruženja "Efektiva" ranije danas saopšteno je da se "postupak pokreće zbog nepoštene poslovne prakse"uz objašnjenje da potrošač, na čije brojilo je priključen uređaj SBB-a, samim tim plaća uvećan račun za struju, a pritom plaća i uslugu korišćenja kablovske TV, te da im se tim povodom za pomoć obratilo nekoliko desetina potrošača.
Objašnjenje "Efektive" da su postupak pokrenuli zbog obraćanja korisnika SBB-a tom udruženju, u SBB-u tumače kao "nameru da se nanese šteta samo jednoj kompaniji", jer "Efektiva", kako se navodi, nije izvršila proveru svih kablovskih operatera kako bi se svi potrošači bili u istom položaju.
U SBB-u smatraju da udruženje "Efektiva" treba javnosti da objasni "takav način selektivnog ponašnja".