Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Novi Sad
  • Bačka Palanka
  • Bačka Topola
  • Bečej
  • Beograd
  • Inđija
  • Kragujevac
  • Leskovac
  • Niš
  • Pančevo
  • Ruma
  • Sombor
  • Stara Pazova
  • Subotica
  • Vršac
  • Zrenjanin

Pokrajinski ombudsman: Dežurni broj za podnošenje pritužbi

26.03.2020. 10:38 10:41
Piše:
Foto: Pokrajinski ombudsman

Kako bi što brže i efikasnije omogućili komunikaciju sa građanima u vreme vanrednog stanja, Pokrajinski zaštitnik građana – ombudsman od juče je uveo dodatni dežurni telefonski broj za podnošenje pritužbi.

Dežurni broj telefona je: 060/51-59-311.

Po odluci Pokrajinske vlade, radno vreme Pokrajinskog zaštitnika građana – ombudsmana je od 8.30 do 15 časova i uskladu s tim građani mogu podnositi pritužbe kao i do sada, na brojeve telefona 021/487-41-44 i 021/55-77-27, dok se van radnog vremena, od 15 do 20 časova pritužbe mogu podnositi na dežurni broj telefona 060/51-59-311, kao i 24 časa dnevno putem elektronske pošte na adresu: [email protected].

B. O.

Piše:
Pošaljite komentar