Upozorenje iz Yettel banke
YETTEL BANKA UPOZORAVA KLIJENTE Ne nasedajte na lažne poruke
Korisnicima Yettel banke pre nekoliko dana stigla je poruka u kojoj ih banka obaveštava da je u toku fišing kampanja, preko SMS poruka, koja zloupotrebljava ime Pošte Srbije.
Ova prevara obaveštava korisnike o navodnoj pošiljci i poziva ih da podele podatke o platnim karticama ili kredencijale za onlajn aplikaciju na nebezbednom sajtu, kako bi navodna pošiljka bila isporučena.
„U cilju bezbednosti vaših podataka, molimo vas da ne pristupate ovim linkovima i nikada ne ostavljate svoje kredencijale za mobilnu i veb aplikaciju, jednokratne lozinke i kartične podatke”, navodi se u saopštenju.
„Pošta Srbije, Banka, kao i ostale institucije vam nikada neće tražiti vaše podatke putem telefona, poruka ili mejla. Dodatno, podsećamo vas da svoje podatke i kredencijale za pristup aplikacijama ne čuvate u pretraživaču”. Stručnjaci za sajber bezbednost kažu da je, kad je čuvanje podataka u pitanju, najbolje čuvati ih u glavi. Kako je to ipak skoro nemoguće, dobro je čuvati ih „analogno”, u notesu, a kao dobro rešenje ipak su se pokazale aplikacije za skladištenje vaših podataka, poput Last Passa, recimo.
U slučaju da ste već pristupili sajtu i uneli podatke sa svoje kartice ili ostavili svoje kredencijale, banka upućuje klijente na to da odmah provere povezane uređaje u Yettel Bank aplikaciji na putanji Podešavanja/Upravljanje uređajima i uklone nepoznate uređaje. Sledeći korak je pozivanje Kontakt centra, kako bi se blokirali nepoželjni „korisnici” vašeg računa.
I. R.