Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Нови Сад
  • Бачка Паланка
  • Бачка Топола
  • Бечеј
  • Београд
  • Инђија
  • Крагујевац
  • Лесковац
  • Ниш
  • Панчево
  • Рума
  • Сомбор
  • Стара Пазова
  • Суботица
  • Вршац
  • Зрењанин

Директори ансамбала Народног позоришта: Одлична комуникацијс с Иваном Вујић

28.02.2020. 09:07 09:07
Пише:
Фото: pixabay.com

БЕОГРАД: Имамо одличну комуникацију да директорком Иваном Вујић и све услове за уметничко стварање и припремање представа, сагласни су саговорници Танјуга директори анасамбала Балета, Опере и Драме Народног позоришта у Београду, а поводом навода једног београдског листа да је комуникација директорке са сарадницима отежана.

Недавно је председница Управног одбора Народног позоришта Јасна Димитријевић поднела оставку на то место, а након тога у среду су то учиниле у чланови Уметничког савета Стела Ћетковић, Миодраг Јовановић и Смиљана Стокић који су у писму Министарству културе и Управном одбору НП навели да је "комуникација са Иваном Вујић била отежана".



Уметнички савет је именовала Ивана Вујић пре годину дана, али су сугестије и предлози чланова тог савата необавезујући по Статуту позоришта.



Екипа Танјуга проверила је у каквим условима функционише наш најзначајнији театар.



Директор Балета Народног позоришта Константин Костјуков казао је Танјугу да Народно позориште има највећи уметнички задатак у Србији и Београду због обима репертоара и људи који стварају тај репертоар.



"У тако великим системима никада не иде све на најлакши начин. Некада дође до малих сукоба или неразумевања али сва три ансамбла имају коректне услове за уметничко стварање. Наша кућа је пуна изванредних уметника и увек покушавамо својим ангажманом да заштитимо позориште и публику која долази да гледа наше представе. Ми се овде боримо за уметност и квалитет и то је све", казао је Костјуков и додао да има одличну комуникацију са директорком театра Иваном Вујић.



Додаје да кад најодговорнији људи у различитим секторима театра не би имали комуникацију са директорком, онда не би било ни представа у Народном позоришту.



"Од првог дана Иваниног боравка у позоришту имамо изузетну сарадњу, нарочито у поправљању услова у којима финкционише Балет Народног позоришта. Ивана Вујић се заложила да балетски играчи добију статус какав заслужују након деценија проблема у нашем сектору", казао је Костјуков.



Казао је и да је Ивана Вујић била у посети Бољшој театру и тамо уговорила посету њихових педагода Народном позоришту у Београду.



"Последњи пут имали смо сличну ситуацију пре 30 година. То је јако важно за нас", казао је Костјуков.



Директорка Опере Народног позоришта Јасмина Трумбеташ Петровић каже за Танјуг да је од 1993. године у Народном позоришту и да је једина истина за сваког уметника његов ангажман на сцени.



"Данима уназад сам се бавила премијером опере "Манон Леско" која је синоћ одржана у Народном позоришту, а публика је десетоминутним овацијама испратила протагонисте представе са сцене. У настајању те представе имали смо и извесних проблема око сцене, костима, организације проба...Важно нам је да је публика имала прилике да види синоћ изванредну оперу у музичком и визуелном смислу...У погледу режије такође. Велики број људи је изгарао у нашем позоришту да би премијера опере "Манон Леско" протекла на најбољи начин као што је то био случај јуче", казала је Трумбеташ Петровић и додала да то не би било могуће без одличне комуникације са директорком Иваном Вујић.



Како каже, одличан однос са Иваном Вујић имала је од момента када су почеле да сарађују у позоришту.



"Питала ме је за савет око неких детаља, јер је уважавала мој боравак у позоришту који је дужи од 20 година. Излазила нам је у сусрет око решавања различитих проблема. Мој је предлог да Опера и Балет у наредном периоду праве вишемесечне заједничке планове око финкционисања и уверена сам да се сви проблеми у Народном позоришту могу решити разговором и комуникацијом као што је то случај у овом моменту", казала је Трумбеташ Петровић и изразила задовољство синоћном премијером, јер је, како каже, Београд дуго чекао оперу као што је "Манон Леско".



Директорка драме Молина Удовички Фотез такође је потврдила Танјугу да су услови за уметничко стварање у Народном позоришту одлични.



"Имамо одличну сарадњу са свим секторима у кући. Имам веома добру комуникацију са директорком Иваном Вујић. Зајднички решавамо проблеме и верујем да нико не може да поверује да би велике и важне представе Народног позоришта као што су "Калигула" или "Манон Леско" у тако кратком периоду имале премијере да нема комуникације међу најодговорнијим људима у позоришту", казала је Удовички Фотез.









 

Пише:
Пошаљите коментар