Аида у трци за најбољу светску кампању у области културе
НОВИ САД: Ођек који је имала свечана премијера опере „Аида” на Петроварадинској тврђави није се задржао само у границама Србије.
О том извођењу се и даље прича како у уметничком, тако и у креативном свету. Управо кампања Тријумфални марш: Аида, као једина са Балкана, нашла се на листи најбољих радова за награду PHNX Award и тако ушла у светско финале за најбољу кампању у области културе. Ову награду додељује АдФорум, платформа која окупља креативце из целог света и на коју се сваке године пријављују велике компаније са својим вишемилионским кампањама. Победници ће бити познати 16. јуна.
Постављањем грандиозне „Аиде“ на репертоар СНП-а, дословно нас је ставила раме уз раме са светским оперским кућама у сезони. Али она је постигла још нешто – подигла је праг на основу ког радимо следеће продукције. Свака следећа наша представа сада мора бити минимално на том нивоу јер је то предуслов да у Нови Сад долазе заиста светски солисти и диригенти пред које, поносно, можемо да ставимо наш хор, оркестар и певаче, објашњава управник Српског народног позоришта Александар Станков.
Међу 1050 пријављених радова из 52 земље, на листу најбољих 225 радова ушла је управо ова кампања, коју је Српско народно позориште урадило заједно са Кућом Чуваркућом.
Нисмо имали милионски буџет, али смо имали идеје које су непроцењиве, сјајану сарадњу целог тима, жељу да кампања успе и циљ да доведемо рекордно велик број људи на оперу. То нам је био најважнији задатак. Хтели смо да покажемо да је могуће довести на оперу младе људе, људе који воле другачију музику, људе који нису типична оперска публика, ако им се приђе на прави начин, прича Вукашин Танурџић, креативни директор тима агенције Кућа чуваркућа.
За Српско народно позориште, улазак у финале стиже у право време као потврда да су заокрети у комуникацији који су направљени последњих месеци, кораци на правом путу.
Када је рекламна кампања у питању, увек су најбоље оне које у правој мери креирају очекивања публике или купаца. Ако очекивања разочарају, кампања није успешна. Верујем да је баш у томе успех кампање коју смо радили за Аиду. Кампања је била сјајна, али је опера била још боља, очекивања која смо подигли су била и више него испуњена на самом догађају, тврди Ивана Милорадов испред маркетинга Српског народног позоришта.
Кампања Аида – Тријумфални марш је до сада освојила Дисрупт награду као најбоља кампања из области културе, а улазак у финале глобалног такмичења је први међународни успех ове кампање. Уз кампању Аида – Тријумфални марш, раме уз раме се за PHNX награду боре кампање из Јапана, Канаде, Индије, Бразила, Мексика, Румуније, Италије и других земаља света.
Последње извођење опере „Аида” у 161. сезони СНП-а биће уприличено у суботу, 11. јуна када ће насловну улогу тумачити првакиња Опере Српског народног позоришта Данијела Јовановић, док ће ролу Амнерис певати Сања Анастасиа, оперска певачица из Београда и једна од најтраженијих мецосопрана широм света. Њен партер, у улози Радамеса биће гост из Италије, тенор Дарио ди Виетри, и то под диригентском палицом маестра Марка Боемиа, реномираног италијанског диригента који је радио са угледним певачима различитих генерација попут Лучана Паваротија и Едите Груберове, Ане Нетребко и Јусифа Ејвасова.
Карте су у продаји на благајни Спрског народног позоришта.