Воз ударио аутомобил, погинуо полицајац
Воз за Бар ударио је у путничко возило на прелазу између Словца и Диваца у близини Ваљева и том прликом је живот изгубила једна особа, речено је Танјугу у предузећу “Инфраструктура железнице Србије”.
Медији јављају да је у овој несрећи погинуо М.М. (43) из Ваљевске Лознице, полицајац на служби у Лајковцу.
До несреће је дошло код станице Млађево на барској прузи, када је брзи воз за Бар, који је са београдске железничке станице пошао у 9.10 часова, налетео на аутомобил који се из правца села Веселиновац укључивао на магистрални пут Ваљево-Београд. На том путном прелазу постоји Андрејин крст и светлосна сигнализација, али нема браника или полубраника.
Оштећена је контактна мрежа и искључен је напон на том месту, као и пантограф на локомотиви помоћу којег је воз везан за контактну мрежу.
Такође, на Панчевачком мосту је путнички аутомобил улетео у железнички колосек и железички саобраћај је тренутно у прекиду. У том инциденту није било повређених.
На пет опасних путних прелаза на делу пруге Београд-Бар кроз ваљевски крај, у последњих 15-ак година страдало је 20 људи.Од Ресника до улаза у Црну Гору, на српском делу барске пруге постоји 30 путних прелаза од којих је чак 28 између Београда и Ваљева, а пет најкритичнијих, због конфигурације терена, налази се између Лајковца и Ваљева.
У Србији има више од 2.000 пружних прелаза, а у "Железницама Србије" тврде да су сви обезбеђени. Једна петина обележена је браницима и полубраницима, а остали Андрејиним крстом и знаком “Стоп”. Због крађе опреме, не ради око двадесетак пружних прелаза.
У више од 90 одсто несрећа на пружним прелазима криви су возачи аутомобила и пешаци који не поштују знаке. Једно од решења је да се пооштре казне.
У Комитету за безбедност саобраћаја залажу се да се утврде строги принципи безбедности и да се то односи на оне који себи дозвољавају да краду опрему на пружном прелазу или опрему железнице.- Свеједно да ли су то оно који краду сигнализацију, каблове, скидају и намерно оштећују рампе. Дакле, ту треба да буду врло оштре казне. Судови не треба да имају милости према таквим лицима. Треба да их осуђују на безусловне казне затвора - предочавају у Комитету.