Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Нови Сад
  • Бачка Паланка
  • Бачка Топола
  • Бечеј
  • Београд
  • Инђија
  • Крагујевац
  • Лесковац
  • Ниш
  • Панчево
  • Рума
  • Сомбор
  • Стара Пазова
  • Суботица
  • Вршац
  • Зрењанин

РЖД: Реконструкција најтежег дела пруге до Новог Сада

24.07.2019. 10:08 10:09
Пише:
Фото: Покрајинска влада

БЕОГРАД: Србија ће имати најбржу пругу у овом делу региона, којом ће се од Београда до Будимпеште ићи 200 километара на сат. Уговор потписан са руским железницама, вредан је 230 милиона евра.

Тренутно се ради на реконструкцији најтежих делова од Старе Пазове до Новог Сада у дужини од 44 километара, рекао је за РТС први заменик директора "РЖД Интернешнл" огранак у Србији Мансурбек Султанов.

Половина деонице на прузи од старе Пазове до Новог Сада већ је реконструисана, а у току су радови на вијадукту и тунелу кроз Фрушку Гору.

"Радимо вијадукт паралелно један са другим у дужини од три километара. Што се тиче тунела кроз Фрушку Гору имамо две цеви у укупној дужини од 2,2 километара. Чекамо једну велику експропријацију која треба да буде завршена до краја августа након чега иде наредна фаза од 10 километара од Сремских Карловаца до Петроварадина и Новог Сада", рекао је Султанов.

Султанов каже са сваки велики инфраструктурни пројекат има проблеме, али истиче подршку председника и Владе Србије, ресорних министарстава и одличну кооперацију са Инфрасруктуром Железнице Србије.

Када је реч о реконструкцији пруге Београд-Бар Султанов каже да је руска железница заинтересована и за тај пројекат и да је у току прикупљање неопходне документације.

"За барску пругу већ имамо завршену деоницу до Ваљева, али то није најкритичнији део већ је то део према Златибору и даље до границе са Црном Гором. Ту нема много простора да би се мењала осовина као на прузи према Будимпешти. Да би се осавременила и достигла пројектована брзина на тој прузи неопходна је савремена безбедносна инфраструктура, нова контактна мрежа и сигнализација", каже Султанов.

Према његовим речима Србија има веома добар положај и не треба да изгуби теретни транзит због чега су неке реконструкције рађене под саобраћајем.

"Коридор 10 и 11 су најбитнији за железнички као што су и за друмски саобраћај због тога је статегија коју сада спроводи ваша влада и ресорна министарства добра", рекао је за РТС први заменик директора "РЖД Интернешнл" огранак у Србији Мансурбек Султанов.

(РТС)

 

Пише:
Пошаљите коментар