Продаја одеће СЛАБИЈА због хладног времена
СТОКХОЛМ: Шведска малопродајна компанија H&M (Hennes & Мауритз), која се превасходно бави продајом одеће, забележила је слабији раст продаје у другом кварталу због хладног времена.
Продаја у другом кварталу, од 1. марта до 31. маја, је у односу на исти период прошле године порасла за шест одсто, на 57,616 милијарди шведских круна, односно око 4,95 милијарди евра, наводи се на сајту ове компаније.
Тржишта су очекивала међугодишњи раст продаје од седам одсто, преноси Ројтерс.
"На продају у другом кварталу су утицали неповољни временски услови на неколико великих тржишта H&M групе", додаје се у саопштењу те компаније.
Њихово највеће тржиште је Немачка, подсећа британска агенција.
Шведска компанија је истровремено саопштила да је задовољна првим резултатима јунске продаје.
Комплетни резултати за други квартал ће бити саопштени 29 јуна.