НАЈК ИЗГУБИО 40 ПОСТО ВРЕДНОСТИ Дошла им главе слаба продаја
Један од највећих светских произвођача спортске одеће "Најк" (Нике Инц) изгубио је више од 40 одсто своје вредности од свог врхунца из 2021. године, што представља губитак око 130 милијарди долара које су поседовали акционари.
Америчка компанија наставила је да заостаје за конкурентима, након што бележи узастопне годишње падове на Волстриту, пренео је Блумберг.
Агенција истиче да је због тога "Најк" ове недеље одлучио да покаже инвеститорима да има план за повећање продаје.
Аналитичари наводе да компанија треба да уведе нове понуде ципела и одеће како би оживела потражњу, будући да се такмичи са снажним конкурентима, као што су "Он Холдинг АГ", "Адидас АГ" и "Хока".
Акције ове америчког произвђача спортске одеће имају лошији учинак од свих тих компанија, наводи агенција.
"Раст акција ’Најк’ би могао да се покрене пре свега иновацијама, које би подстакле уваћање продаје", написала је аналитичарка корпорације Банка Америке Лорејн Хачининсон.
Компанија са седиштем у Орегону већ је у децембру упозорила да ће опасти приходи у кварталу до фебруара, када је најавила планове за укидање радних места и поједностављење асортимана производа усред слабије продаје.
Произвођач је такође снизио прогнозу раста прихода за фискалну годину која се завршава у мају и саопштио да се тада очекује почетак вишегодишњег циклуса иновација производње.
Блумберг напомиње да овог месеца "Најк" представља своје патике "Ер макс дн", које је рекламирао као најбољи производ те врсте последњих година.