Због отказа поштара остали без пошиљки
БЕОГРАД: ЈП "Пошта Србије" покренула је поступак утврђивања одговорности у вези са случајем корисника у нишком насељу Апеловац, којима током фебруара није испоручена пошта, јер је запослени који је био ангажован на достави пошиљки у једном делу тог насеља дао отказ.
У саопштењу Поште Србије се прецизира да је ангажовани на достављању пошиљки једнострано отказао уговор о привременим и повременим пословима.
Наводи се да је Правна служба Поште Србије преузела је случај и да је у току поступак утврђивања одговорности свих актера у овом процесу, а ради потпуног сагледавања ситуације контактиран је и адвокат корисника из насеља Апеловац.
В.д директора ЈП "Пошта Србије" Зоран Ђорђевић рекао је да ће бити предузете одговарајуће мере, а одговорна лица адекватно кажњена, уколико се евентуално утврди постојање одговорности Поште.
Ђорђевић је казао да су побољшање квалитета услуга и задовољство корисника у целој Србији приоритет новог руководства ЈП "Пошта Србије" и да се у складу с тим ради на променама система испорука како би он постао ефикаснији.
Ове промене подразумевају и да ће поштари бити адекватно награђени за свој рад и залагање, нагласио је Ђорђевић.