Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Нови Сад
  • Бачка Паланка
  • Бачка Топола
  • Бечеј
  • Београд
  • Инђија
  • Крагујевац
  • Лесковац
  • Ниш
  • Панчево
  • Рума
  • Сомбор
  • Стара Пазова
  • Суботица
  • Вршац
  • Зрењанин

У решењима за одводњавање има грешака, жалбе Водама Војводине

27.04.2018. 16:04 16:05
Пише:
Фото: „Воде Војводине“

ЈВП „Воде Војводине“ саопштавају да је у току достава решења за  2017. и прва три месеца ове године за накнаду за одводњавање од стране ЈВП „Воде Војводине“.

„Решења која се управо достављају сачињена су на основу базе података коју смо преузели из Пореске управе.Преузета база  има доста грешака, није  потпуно ажурна, те стога и на решењима има грешака“. Кажу у Водама Војводине. Додаје се да нзадовољни корисници могу да се жале у складу са упутством које им је прослеђено као саставни део решења. Недоумице се такође могу и лично разрешити у канцеларији за рад са странкама, од 10.00 – 14.00 часова, у пословној згради ЈВП „Воде Војводине“, која је управо због тога и оформљена.

„Све жалбе, којих смо до сада примили на стотине, биће рамотрене у законском поступку, а грађани ће благовремено бити обавештени о исходу. Решења која поштари нису могли доставити приликом два доласка на адресу примаоца, неће бити враћена у ЈВП „Воде Војводине“, како је првобитно наведено. Сва та решења биће поново у  локалним поштама, а грађани ће их моћи преузети од 3.  до 31. маја. Решења се могу подићи са обавештењем које је поштар оставио  на наведеној адреси“, саопшптавају из Вода Војводине.

Додају да су свесни да их је веома тешко добити позивањем на оглашене бројеве телефона, укључујући и Кориснички сервис 0800 21 21 21.

„Сви наши капацитети тренутно су у служби грађана и чинимо све што можемо да грешке што пре буду исправљене. Међутим, послато је близу 700.000 решења, изузетно је велики притисак, те  молимо за разумевање и стрпљење“, стоји у саопштењу.

 Р. Д.

 

Пише:
Пошаљите коментар