Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Нови Сад
  • Бачка Паланка
  • Бачка Топола
  • Бечеј
  • Београд
  • Инђија
  • Крагујевац
  • Лесковац
  • Ниш
  • Панчево
  • Рума
  • Сомбор
  • Стара Пазова
  • Суботица
  • Вршац
  • Зрењанин

ТОС: Србија на културној мапи света

25.07.2019. 14:36 14:42
Пише:
Фото: Локалитет Градина Фото: turizamdragacevo.org

БЕОГРАД: Туристичка организација СРБИЈЕ (ТОС) саопштила је да се наша земља први пут нашла у конкуренцији за најбољу локацију за снимање реклама у Лос Анђелесу, а номинације за најбоље локације за снимање филмова, ТВ серија и реклама које додељује светска асоцијација менаџера локација (ЛМГИ) званично су објављене 19. јула. 

Србија се на овој листи нашла захваљујући реклами "Органска храна за све", коју је за немачки бренд Пени урадила београдска продукцијска кућа Емоте. 



Реклама је снимана у Београду и приказује кадрове Теразија, Узун Миркове улице, старог железничког моста и новобеоградских блокова. Србија је тако стала раме уз раме са Исландом (кампања бренда Хуањеи), Турском (рекламе Националне Географије и South Индиа Банк-ом ), као и брендом Нике, чија се реклама нашла у конкуренцији и за престижну награду Еми.



ТОС подсећа да је недавно британски BBC српску престоницу уврстио међу пет најкреативнијих градова света и назвао је Београд центром савремене уметности у Европи. 



Београд је, како је наведено у тексту BBC-a, права дестинација за љубитеље бруталистичке архитектуре, али и место где се галерије све више фокусирају на нову уметност која се ствара у Србији. Најављена је и изложба Марине Абрамовић, која ће од септембра до јануара бити доступна у Музеју савремене уметности.



Такође, ТОС подсећа да је италијански уметнички магазин Јулиет у фокус ставио рад савремених српских уметника попут Перице Донкова, Нине Тодоровић, Марије Драгојловић, Срђана Апостоловића, Владимира и Милице Перић.



Помињање Србије и њене престонице, у оваквом контексту, од стране светских медија и стручњака из области културе, је од изузетне важности за промоцију туристичког и креативног имиџа земље, као и промену перцепције Србије као туристичке дестинације, сматрају у ТОС-у. 



У истраживањима која је Туристичка организација спровела током 2018. године о ставовима и навикама иностраних туриста, преко 32 одсто испитаника навело је културно-историјско наслеђе као мотив за посету Србије и Београда.

Пише:
Пошаљите коментар
ТОС: У првих пет месеци више и гостију и ноћења      

ТОС: У првих пет месеци више и гостију и ноћења      

22.07.2019. 23:50 23:55