ПОСЛАЛИ СТЕ ЗАХТЕВ ЗА ПЕНЗИЈУ, ЗАНИМА ВАС ДОКЛЕ ЈЕ СТИГАО: Не морате да идете на шалтер, све обавите од куће; ЕВО КАКО
Када Фонду ПИО предате захтев за пензију можете се наћи у недоумици у којој фази је његова обрада и сходно томе желите да знате да ли је све што сте предали од папира довољно.
Све ово можете и сами да проверите од куће са свог лаптопа или мобилног телефона, без одласка у Фонд, али бисте пре тога морали да прибавите одређене податке.
За коришћење електронског сервиса Фонда потребно је да имате ПИН-код или Д-број. ПИН уз личну карту можете да добијете већ приликом подношења захтева у најближој филијали и то само на лични или захтев опуномоћеног лица. Он не може да се обезбеди путем електронске поште.
С друге стране, Д-број се такође добија приликом подношења захтева, када већ постоји оформљен предмет осигураника, јер је раније вођен поступак за остваривање права из ПИО.
Следећи корак за приступање подацима о кретању предмета подразумева да попуните податке у сва три наведена поља (ЈМБГ, ПИН-код или Д-број и Верификациони код).Водите рачуна да уколико проверавате кретања предмета по захтеву за породичну пензију, у поље ЈМБГ уписујете матични број покојника и Д-број предмета (који добијате одмах приликом предаје захтева на шалтеру ако је покојник био пензионер). Након што попуните дата поља по упутству, кликните на дугме Пријава.
Провера кретања предмета тренутно је могућа само за филијале Фонда на територији централне Србије. Из техничких разлога, за оне које покрива Покрајински фонд, територија Војводине тренутно није могуће проверити кретања предмета, као ни за предмете који се раде у Одељењу за ПИО по међународним уговорима.
Курир, Дневник
КАКО ДО ЕЛЕКТРОНСКЕ ПИСАРНИЦЕ
Електронска писарница, односно шалтер се налази на Интернет адреси: https://servisi.pio.rs, или на насловној страни званичног сајта РФ ПИО: www.pio.rs