scattered clouds
3°C
09.04.2025.
Нови Сад
eur
117.0992
usd
112.8015
Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Нови Сад
  • Бачка Паланка
  • Бачка Топола
  • Бечеј
  • Београд
  • Инђија
  • Крагујевац
  • Лесковац
  • Ниш
  • Панчево
  • Рума
  • Сомбор
  • Стара Пазова
  • Суботица
  • Вршац
  • Зрењанин

Компанија PepsiCo покренула иницијативу “Плус за планету – промена почиње од тебе”

26.06.2023. 17:20 17:37
Пише:
Фото: PepsiCo, промо

Поводом Светског дана поновне употребе пластичне амбалаже, који се обележава сваког 16. јуна, компанија ПепсиЦо, у сарадњи са Националном географијом као медијским партнером и ЈП Ада Циганлија, покренула је акцију прикупљања пластичних флаша и тиме обележила почетак иницијативе “Плус за планету – промена почиње од тебе”.

Како би скренула пажњу на адекватно одлагање пластике, али и значај циркуларне економије, компанија ПепсиЦо позива грађане у Београду да донесу своје искоришћене пластичне флаше на неколико „зелених“ пунктова.

Почевши од 16. јуна, па све до 16. јула, флаше ће се прикупљати у посебно обележеним контејнерима, који ће бити постављени на Ади Циганлији, у тржним центрима (Ушће Shopping Центер, Делта City, БЕО Shopping Центер, Навигатор и Ада Mall), као и испред хипермаркета Мега Maxi Ада.

„Ова иницијатива настала је како бисмо илустровали све оно што као ПепсиЦо, на глобалном нивоу, желимо да постигнемо у оквиру ПепсиЦо Поситиве стратегије одрживог развоја. Кроз континуирано усмеравање заједнице ка одговорном понашању према окружењу, желимо да овај подухват буде подсетник да само удружени можемо да направимо промену – што показују и сви партнери окупљени око ове кампање. Нису у питању само циљеви које желимо да постигнемо, већ то да одговорност треба да буде начин на који живимо. Посебно смо поносни на то што је идеја за ову кампању дошла од запослених који свакодневно граде културу одрживости изнутра“, изјавила је Ивана Вукић, менаџерка корпоративних комуникација и јавних политика за Западни Балкан у компанији ПепсиЦо.

Још један од циљева ове акције укључује и изградњу највеће структуре од пластичних флаша преко вештачког језера на Ади Циганлији и покушај обарања Гинисовог ™ светског рекорда. Након тога, прикупљена пластична амбалажа у акцији, као и флаше коришћене у изградњи конструкције, биће одложене на адекватан начин, како бисмо им дали и нови живот. Препознавши важност ове теме, кампању су подржали Ада Циганлија, Национална географија, Секопак, МПЦ Пропертиес, Ада Mall, компанија Делез Србија, Горска служба спашавања Србије и Белграде Office Парк.

Заједнички позивамо све Београђане да дају свој допринос овој акцији, али и становнике свих осталих градова у Србији да одговорно користе и адекватно одлажу пластичну амбалажу и својим примером подстакну позитивне промене у друштву.

О компанији ПепсиЦо

Потрошачи у више од 200 земаља и територија света милијарду пута дневно уживају у ПепсиЦо производима. ПепсиЦо је остварио више од 79 милијарди долара нето прихода у 2021. години, захваљујући портфолију хране и пића, који укључује брендове Lay's, Доритос, Cheetos, Гатораде, Пепси-Цола, Моунтаин Dew, Quaker и СодаСтреам. ПепсиЦо портфолио обухвата широк спектар хране и пића, укључујући и многе култне брендове који појединачно генеришу више од милијарду долара на годишњем нивоу у малопродаји.

Компанија ПепсиЦо води се пословном визијом Побеђујемо уз ПепсиЦо Поситиве (пеп+) и жели да постане глобални лидер у сегменту грицкалица и пића. Пеп+ је стратешка трансформација која одрживост и људски капитал ставља у средиште начина на који се остварује вредност и раст тако што делује унутар планетарних граница и инспирише позитивне промене за планету и људе. За више информација посетите www.pepsico.com

 

Пише:
Пошаљите коментар