КАКО НАС ВАРАЈУ ПРОИЗВОЂАЧИ Уместо сунцокретовог уља продају палмино, а у чоколаду додају више воде
О појму "шринкфлација" смо више пута питали, односно о смањивању грамаже, али не и цене производа, а сада се на полицама супермаркета појавио нови тренд - скимпфлација.
Ситуација у којој фирме, као одговор на веће трошкове, смањују квалитет услуге. Односно, потрошачи добијају лошији квалитет за исту цену.
Саветовалиште за потрошаче у Хамбургу прима све већи број притужби на лош квалитет производа prеnosi Fenix магазин.
Како наводе, типичан пример је замена скупог сунцокретовог уља за јефтино палмино уље. То обично пролази незапажено од стране потрошача и врло га је тешко открити, посебно код великих марки.
Рецимо, једна фирма променила је рецепт за своју пуњену чоколаду. Уместо 45 посто марципана, чоколада сада садржи 38%.
Фирма сада додаје више воде у свој намаз, па је производња јефтинија.
(Телеграф Бизнис)