Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Нови Сад
  • Бачка Паланка
  • Бачка Топола
  • Бечеј
  • Београд
  • Инђија
  • Крагујевац
  • Лесковац
  • Ниш
  • Панчево
  • Рума
  • Сомбор
  • Стара Пазова
  • Суботица
  • Вршац
  • Зрењанин

Гледаоци у Србији дневно виде 2.362 рекламе 

09.08.2018. 10:37 10:38
Пише:
Фото: pixabay.com

БЕОГРАД: У првој половини 2018. године, седам највећих тв станица у Србији емитовало је укупно 425.245 рекламних спотова, што значи да је гледаоцима дневно пласирано 2.362 реклама, показује опсежно истраживање које је спровела Нинамедиа. 

Рекламе су чиниле 8,33 одсто укупног телевизијског програма, а према броју емитованих спотова, као и укупном трајању, прехрамбена индустрија је најчешћи оглашивач, налаз је аналитичара Нинамедие. 



Следе сектори фармације и трговине који су се ипак оглашавали упола мање од прехрамбене индустрије. 



Највећи број огласа и секунди заузима специјализовани програм за тв продају Топ shop, а после њега је ВИП Мобиле као први бренд који представља производ или услугу.



Следи Maxi, затим Виталис, потом Теленор и Темпо. 



Највећи број спотова је забележен на ТВ Пинк - 93.148, затим на Првој ТВ - 80.542, а трећа је О2 ТВ са 71.707 емитованих реклама, наведено је у саопштењу Нинамедиа.

Пише:
Пошаљите коментар