ПРИВЛАЧЕ ИМУЋНЕ КУПЦЕ Луксузни брендови похрлили да уновче биткоинов историјски раст
Тржиште криптовалута проширило се и на луксузне брендове, који све више прихватају плаћања у криптовалутама попут биткоин-а и ethereuma.
Луксузни трговци на мало све више прихватају плаћања криптовалутама како би привукли имућне купце упућене у технологију и искористили историјски пораст вредности биткоин-а. Овај тренд означава значајан помак јер робне марке истражују иновативне методе плаћања како би остале конкурентне и привукле млађу, имућну клијентелу.
Француска луксузна робна кућа Принтемпс недавно је сарађивала са криптобурзом Бинанце и fintech компанијом Lyzi како би прихватила уплате у биткоин-у и ethereumu, поставши прва робна кућа у Европи која је то учинила. Било је доста позива и то је изазвало интерес, рекао је Давид Princay, predsednik подружнице Бинанце Франце. Потврдио је разговоре са другим луксузним маркама који су у току, преноси Ројтерс.
С.Т. Дупонт планира исто тако увести крипто плаћања на две локације у Паризу пре празничне сезоне. Слично томе, компанија Виргин Voyages počela је прихватати биткоин за врхунску годишњу пропусницу за крстарење у вредности од 120.000 долара. Ови потези одражавају растући интерес међу луксузним компанијама за искориштавање богатства које покреће криптотржиште.
Изазови усвајања криптовалута
Међутим, упркос великом замаху, криптовалуте се суочавају с изазовима попут високе волатилности и регулаторног надзора, што ограничава њихову широку примену. Трговци на мало често претварају крипто плаћања у фиат валуте (прави новац) како би смањили ризике. Економски аналитичари примете да су већини потрошача и даље довољне традиционалне опције плаћања poput PayPal-a. Ипак, власници дигиталне имовине све више су привучени луксузним куповинама као начином диверзификације својих портфолија.
Понуда плаћања криптовалутама може бити начин да се компаније брендирају као иновативне, а не као "стари загушљиви бренд" - каже Andrew O'Neill, водећи аналитичар дигиталне имовине у америчкој компанији за кредитни рејтинг S&P Глобал Ратингс.
Израда крипто надахнутих производа
Луксузни брендови такође користе крипто трендове за стварање јединствених производа. Баленциага је недавно лансирала кожни држач картица дизајниран за Ледгеров "Stax" крипто новчаник, по цени од 350 евра. То одражава све већи интерес за интеграцију функционалности криптовалута у луксузне модне артикле.
Гучи је предњачио међу луксузним брендовима, нудећи опције крипто плаћања за већину производа у Сједињеним Државама од 2022. године. Њихова матична компанија Керинг усваја приступ технологије "тестирај и учи", наглашавајући иновације како би привукла млађе и азијске богате потрошаче. Француски луксузни трговачки ланац Принтемпс планира проширити своју крипто понуду на нову продавницу у Њујорку 2025. године, сигнализирајући даљи интерес за потенцијал криптовалута да преобликују луксузну малопродају.
Све већа присутност криптовалута у луксузу наглашава њихову растућу улогу у савременој трговини, спајајући врхунску технологију с врхунским стратегијама брендирања.
(Телеграф Бизнис)