Нови садржаји на Пескари
ЗРЕЊАНИН: Туристички центар града Зрењанина интензивно је укључен у решавање власничких односа на најпопуларнијем овдашњем купалишту Пескара, са жељом да оно
постане имовина града, јер је то предуслов за аплицирање за фондове и пројекте.
Преговори су, по речима директора Туристичког центра Драгана Вулешевића, у завршној фази, а пуно је идеја за унапређење купалишта како би посетиоцима већ од наредног лета били понуђени још разноврснији и квалитетнији садржаји, уз стандардно високу безбедност.
Има разговора и око интензивнијег коришћења излетишта Мотел – Шумице, које има
бројне спортске терене погодне за тренинге и припреме клубова.
- Први задатак биће нам представљање Зрењанина на сајмовима туризма, најпре у Београду, па у Новом Саду. Позивамо све културне, угоститељске, спортске и друге субјекте, који мисле да имају шта да представе и понуде на тим манифестацијама, да дођу на договор. Понудићемо им бесплатан наступ на нашем штанду – прецизира Вулешевић, који је овакву праксу увео откако је на челу Туристичког центра.
Он помиње и друге идеје, попут покретања нове манифестације у славу жетелаца, јер је Зрењанин ратарски центар Србије, затим, осмишљавање програмских садржаја у Тиршовој улици, као будућој зрењанинској „Скадарлији”, и још много тога. Иначе, сумирајући остварене резултате у минулом периоду, Вулешевић вели да је Туристички центар 2015. укњижио као једну од најуспешнијих година.
- Имали смо мноштво разноврсних манифестација на више локација, а централни догађај били су „Дани пива”, ове године закићени наградом „Београдски победник”, која је у републичком рангу. Све то уз рекордну посећеност од неколико стотина хиљада људи, у више дана и на петнаест пунктова – каже Вулешевић, истичући да није ни мало случајно да је прошле године Туристички центар добио и награду „Капетан Миша Анастасијевић”, али и освојио прво место за најоригиналнији експонат на Изложби сувенира и туристичких публикација у Лесковцу.
И други кораци који су
предузети у прошлој години
доприносе још активнијој популаризацији града, који се представља као веома пожељна дестинација. А за то постоје велики капацитети приватног смештаја који се ради преко Туристичког центра и који има све већу попуњеност.
Ж. Б.