overcast clouds
8°C
01.04.2025.
Нови Сад
eur
117.0992
usd
112.8015
Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Нови Сад
  • Бачка Паланка
  • Бачка Топола
  • Бечеј
  • Београд
  • Инђија
  • Крагујевац
  • Лесковац
  • Ниш
  • Панчево
  • Рума
  • Сомбор
  • Стара Пазова
  • Суботица
  • Вршац
  • Зрењанин

Промоција компаније „Levi9” и здравог стила живота

18.10.2016. 21:35 09:06
Пише:

Холандска ИТ компанија „Леви9” је у Кампусу универзитета покренула кампању „Ready фор the риде оф your лифе?” у сарадњи с холандском амбасадом и Новосадском

бициклистичком иницијативом, током које ће до сутра упознавати студенте са послом којим се бави и позивати их да  постану део њиховог тима, пропагирајући уједно здрав начин живота.

Милана Јанковић задужена у компанији „Леви9” за људске ресурсе као својеврсна промотерка акције, одговарала је  од 9 до 15 на питања радозналих студената, а тако ће бити све до сутра. Могућност запошљавања у престижној фирми била је за академце привлачна, баш као и плави двоточкаш чувене холандске фирме „Ванмооф”.

– Наша компанија у Новом Саду упошљава знатан број стручњака из ИТ сектора, а на подручју Источне и Централне Европе око 750 – напомиње Милана Јанковић. – Податак да свакодневно имамо отворен конкурс свакако нас чини привлачним, али пошто је у нашој бранши слично, додатни магнет представљају погодности које обухватају  покривена стручна усавршавања и плаћено осигурање, могућност напредовања и развоја каријере. „Леви9” нуди могућност најталентованијим студентима да прођу процес селекције, а деветоро најбољих који добију посао биће награђени и бициклом, који  је поклон централе компаније у Амстердаму.

– Студенти долазе и распитују се за погодности које им нудимо – каже Милана Јанковић, која је и сама, док је била студент Филозофског факултета на одсеку психологије, модула Индустријско-организационе психологије, провела три седмице на пракси у компанији „Леви9”, а потом добила сталан посао. – Тренутно смо највише заинтересовани за програмере вишег сениоритета, али то није искључив услов, пошто се наше потребе за стручњацима крећу у складу с пословима уговореним с нашим клијентима и партнерима. Што се промоције културе вожње бицкла тиче, познато је да је у Холандији то превозно средство веома популарно, а пошто у Новом Саду све више преовладава исти тренд, акција је пун погодак.

С. Савић

 

Пише:
Пошаљите коментар