Нова услуга за плаћање паркинга
„Дајрект дебит” је нова услуга намењена грађанима, која власницима возила омогућава плаћање паркинг-карти преко шеме директног задуживања, без обзира на то у којој банци
имају отворен рачун. Реч је о пројекту у који су заједнички ушли ЈКП „Паркинг сервис” и Ерсте банка па је тим поводом у СПЦ „Војводина” одржана конференција за медије.
Директор „Паркинг сервиса” Стеван Лугоња нагласио је да то ЈКП у много чему предњачи када су у питању информационе технологије.
– Плаћање паркинга СМС-ом је један од комфорних начина плаћања паркинга – рекао је Лугоња. – „Видео-паук” је такође нешто што омогућава бржу реакцију у случају непрописног паркирања, док затворена паркиралишта имају информационе дисплеје који обавештавају грађане о броју слободних места. Недавно смо промовисали и сензоре који ће омогућити да и на отвореним паркиралиштима, у зони наплате, грађани добију корисну информацију о слободним паркинг-местима. Све то говори да „Паркинг-сервис” настоји да пружи што квалитетније услуге, што комфорнији и једноставнији начин плаћања.
Директор Дирекције за трансакционо банкарство у Ерсте банци Никола Масловарић истакао је да „дајрект дебит” услуга представља пример успешне сарадње између јавног сектора и финансијске институције.
– С развојем те услуге грађани ће моћи да плаћају и остале рачуне, попут рачуна за струју, комуналија или телеком услуга, измирују рате за кредите или картице између банака – рекао је Масловарић, уз напомену да у западном свету такав вид плаћања одавно добро функционише, а да је Ерсте банка трећа, од укупно десет, укључених у поменути систем.
С. Савић
Ефикасност и комфор
„Дајрект дебит” је један од најчешћих метода плаћања у Европској унији, један од три основна стуба платног промета ЕУ, с више од 22 милијарде плаћања годишње. Управо на тај начин јавна предузећа и пословне банке у Србији прате светске трендове и обезбеђују ефикасност и комфор за клијенте.