Изабран нови логотип новосадске кандидатуре
Нови визуелни идентитет кандидатуре Новог Сада за Европску престоницу културе 2021. године биће
представљен на овогодишњем „Егзиту“, саопштено је из Организационог одбора кандидатуре „Нови Сад 2021“. Након усвојеног програмског концепта и слогана „За нове мостове“, Уметнички савет је на конкурсу изабрао идејно решење новосадског дизајнера Јован Тркуље и његовог студија „Питер Грегсон“, за које се наводи да је „јединствено, једноставно и иновативно решење логотипа“.
– Јован Тркуља је успео да обједини у логотипу назив пројекта, слоган и програмски концепт – нагласио је председник Организационог одбора Немања Миленковић. – С друге стране, логотип има изражену европску димензију – применљив је на свим европским језицима. Коначно, успео је да сам лого учини партиципативним. Свако ће у њему прочитати оно што је њему најважније.
Тркуљино решење биће представљено вечерас на „Егзит“ фестивалу у симобличних 20.21 час, у Стате оф Еџит Зоне, а посетиоци фестивала моћи ће и сами да учествују у припремљеним активностима.
Уметнички савет дефинисао је „Четири моста“ програмског концепта кандидатуре, састављених из осам тема којима ће се кандидатура бавити. Мостови су: Слобода – коју чине теме креативне индустрије и млади; Дуга – конфликти и миграције; Нада – културни капацитети и јавни простори; и Нови – културно наслеђе и гостопримство.
Како наводе из Организационог одбора, путем нових мостова Нови Сад ће представити, али и ојачати своје капацитете и потенцијале, док ће истовремено добити прилику да се суочи с неким од важних недостатака и изазова и реши их.
С. Кр.