overcast clouds
7°C
01.04.2025.
Нови Сад
eur
117.0992
usd
112.8015
Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Нови Сад
  • Бачка Паланка
  • Бачка Топола
  • Бечеј
  • Београд
  • Инђија
  • Крагујевац
  • Лесковац
  • Ниш
  • Панчево
  • Рума
  • Сомбор
  • Стара Пазова
  • Суботица
  • Вршац
  • Зрењанин

Биће боље на пијацама и трговцима и купцима

23.01.2017. 20:18 11:39
Пише:

Јавно комунално предузеће „Тржница” у овој години планира да реализује одређене радове на пијацама у Новом Саду, Петроварадину и Сремској Каменици,

чиме ће бити створени бољи услови на обострано задовољство и трговаца и потрошача. Већи део новца биће усмерен за радове на Најлон пијаци, али и за остале пијаце.

Из буџета Града за „Тржницу” је издвојено 30 милиона динара за капиталне субвенције. Одржавање објеката на Најлон пијаци ће се финансирати са 16,3 милиона динара, док ће у остале пијаце на територији града Новог Сада бити уложено 13,7 милиона динара. На пијацама је планирано да се уради набавка и монтажа расхладних витрина, набавка хардвера и софтвера за електронску наплату пијачарине, као и набавка машина за обављање основне делатности

– Будући да је Најлон пијаца највећа у граду, за потребе изградње надстрешнице на тој пијаци новац је опредељен из капиталних субвенција Града – истакла је помоћница директора „Тржнице” за маркетинг и односе с јавношћу Ана Патаки.

ЈКП „Тржница” планира да радове на Најлону започне у првом кварталу, а да их заврши крајем године. Радови на осталим пијацама ће се реализовати током целе године у складу с плановима предузећа.

– На основу Програма пословања ЈКП „Тржница” и новца опредељеног за капиталне субвенције, планирамо да унапредимо услове за рад на пијацама којима управљамо – каже Ана Патаки.

У прва три месеца „Тржница” је планирала набавку и монтажу расхладних самостојећих витрина за обављање делатности. Како наводе, највећа потреба за витринама је на Футошкој пијаци, где се ради замена старих. Витрине се налази у делу који је предвиђен за млеко, млечне производе, месо и јаја. Бројчано стање витрина се још увек не зна, зато што то зависи од понуде у оквиру јавне набавке.

Према речима Ане Патаки, у овом предузећу су одавно препознали значај маркетинга, па су планирали да односе с јавношћу подигну на виши ниво, како би понуде приближили грађанима.

Ј. Радуловић

Нови стандарди наплате

– Електронска наплата пијачарине је уведена почетком 2013. године и од тада се показало као добра пракса – подсећа Ана Патаки. – Управо због тога намеравамо да улажемо у његово унапређење и ефикаснију примену. Новац намењен за набавку хардвера и софтвера за електронску наплату пијачарине планиран је за редовно одржавање система. Информационе технологије су у складу с тренутним потребама предузећа, а када се заврши пројекат увођења електронске наплате пијачарине на пијацама које је тренутно немају, поставиће се нови стандарди у тој области у нашој земљи, али и ширем окружењу.

Улагање у спорт

Новац за посебне намене планиран је Програмом пословања ЈКП „Тржница” у истом износу као  2016. године. Примера ради, за репрезентацију је предвиђено 480.000 динара, за донације 900.000, за рекламу и пропаганду 1.200.000, док је за спонзорство клубова из Новог Сада и спортске активности и рекреацију запослених намењено по 600.000 динара јер је то, како истичу у предузећу, од јавног градског интереса.

 

Пише:
Пошаљите коментар