scattered clouds
17°C
25.03.2025.
Нови Сад
eur
117.0992
usd
112.8015
Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Нови Сад
  • Бачка Паланка
  • Бачка Топола
  • Бечеј
  • Београд
  • Инђија
  • Крагујевац
  • Лесковац
  • Ниш
  • Панчево
  • Рума
  • Сомбор
  • Стара Пазова
  • Суботица
  • Вршац
  • Зрењанин

За приватни бизнис 16 милијарди динара

06.03.2016. 19:51 13:33
Пише:

– Влада Србије и привредна удружења треба да раде заједно јер привреда најбоље зна шта су проблеми предузетника – изјавио је председник Привредне коморе Србије Марко Чадеж.

Он је казао да је сама Година предузетништва 2016” постављена најпре ка успостављању боље климе за пословање. На томе, како је казао, не треба да ради само Влада већ и привреда. Како је навео, сарадња привреде и Владе веома је важна јер се у пракси показало да, где год су учествовали заједно, пре свега у доношењу прописа и закона, то је било добро.

За покретање и развој приватног посла Влада је за 2016. годину издвојила 16,06 милијарди динара, а четвртина новца биће подељена бесповратно.

Што се тиче финансијске подршке предузетништву, Чадеж напомиње да је најчешћи проблем за предузетнике компликована административна процедура, а не недостатак новца у финансијским институцијама.



Председник ПКС-а рекао је за РТС да је нова који је Влада издвојила за предузетништво распоређен „по животном циклусу” на старт-апове, средства за раст и развој, а до 50 одсто је намењено за женско предузетништо и младе људе.Чадеж је нагласио значај транспарентности код тог програма и могућност контроле расподеле новца, о чему ће се подаци наћи и на интернет презентацији „Године предузетништва”.



Такође, истакао је значај отвореног програма, који до сада није постојао у Србији.– Привредници сами предлажу своје идеје како да се додатно унапреди програм за помоћ предузетништву – објаснио је Чадеж.Говорећи о будућим резултатима „Године предузетништва”, он је казао да се успех програма мери бројем запослених у сектору малих и средњих предузећа, учешћем тог сектора у БДП-у, као и одрживошћу предузећа.



Чадеж не очекује да ће предизборна кампања омести „Годину предузетништва”.– Очекујем да се ради тако како су планови постављени, програми имају свој ритам – казао је он.

Е. Дн.

 

Пише:
Пошаљите коментар