scattered clouds
15°C
25.03.2025.
Нови Сад
eur
117.0992
usd
112.8015
Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Нови Сад
  • Бачка Паланка
  • Бачка Топола
  • Бечеј
  • Београд
  • Инђија
  • Крагујевац
  • Лесковац
  • Ниш
  • Панчево
  • Рума
  • Сомбор
  • Стара Пазова
  • Суботица
  • Вршац
  • Зрењанин

Такмичење градова у броју прикупљених фискалних рачуна

14.02.2017. 16:19 13:52
Пише:

 и потенцијалне вредне награде, већ и за град у којем живе, саопштено је данас из Министарства државне управе и локалне самоуправе.

Како је наведено, сваки издати рачун или слип представља допринос изградњи бољег и одговорнијег друштва, а, у овом тренутку редослед 12 најбољих локалних самоуправа је Бела Паланка, Димитровград, Бела Црква, Пландиште, Голубац, Сечањ, Прокупље, Младеновац, Босилеград, Раковица, Савски Венац и Тител.

Уколико би се такмичење завршило у овом тренутку, тих 12 најактивнијих локалних заједница добиле би вај-фај зоне са бесплатним интернетом за своје грађане.

Такмичење које је почело пре 14 дана траје до краја марта, што је, како наводе у министарству, довољно времена да се грађани изборе да баш њихова општина или град добију бесплатан интернет и тако заједно у својој средини обезбеде боље услове за живот.

То такмичење је пример како се кроз повећање свести грађана да узимају фискални рачун приликом куповине робе и услуга доприноси успостављању финансијске дисциплине и да у борби против сиве економије важну улогу има сваки појединац, а не само државне институције.

Из Министарства подвлаче да, како би свака општина или град имали пођеднаку шансу да учествују у такмичењу и освоје награду, посматра се број прикупљених фискалних рачуна и слипова у односу на број становника и просечна зарада на територији локалне самоуправе.

На тај начин формирају се коефицијенти, који се потом рангирају, а коришћењем тог метода елиминишу се разлике у величини и куповној моћи међу општинама и градовима.

Наградна игра "Узми рачун и победи“ само је једна од 68 мера у оквиру године борбе против сиве економије, едукативне кампање коју је покренула влада Србије у сарадњи са НАЛЕД-ом и друштвено одговорним компанијама окупљеним у Савезу за фер конкуренцију са циљем подизања свести грађана и привреде о значају сузбијања сиве економије и њиховог активног укључивања у стварање бољег друштва.

Пише:
Пошаљите коментар